Ir bene įspūdingiausias, nes tai – 12 metų lauktas naujasis „Volvo XC90“, dėl kurio populiarumo Švedijos koncernui teko sukurti trečiąją gamyklos darbo pamainą ir vis tiek nespėjama tenkinti paklausos.

„Tai ryškios išvaizdos, prabangus septynvietis visureigis su pažangiausiomis saugos sistemomis, naujos technologijos varikliais, neprilygstamu galios ir ekonomiškumo santykiu bei aukščiausios kokybės vidaus apdaila“, – taip gamintojas bando vienu sakiniu pristatyti savo pasididžiavimą.

Naujasis „Volvo XC90“ komplektuojamas išskirtinai tik su keturių cilindrų dviejų litrų darbinio tūrio turbobenzininiais (254 ir 320 AG) arba turbodyzeliniais (190 ir 225 AG) varikliais, taip pat siūloma iš tinklo įkraunamo hibrido versija (400 AG).

Į visus modelius komplektuojamos 8 laipsnių automatinės pavarų dėžės.

„Keturių cilindrų variklis paliko įspūdį. Vis dėlto jam tenka vežti pakankamai didelį ir ne patį lengviausią automobilį. Galima turėti išankstinio skepticizmo dėl tokio dydžio motoro, kodėl jis ne šešiacilindris, bet jis tikrai gerai veikia, ir tikrai gerai veža“, – patikino automobilį išbandęs konkurso komisijos narys, žurnalo „Auto Bild“ lietuviškos versijos leidėjas Vitoldas Milius.

Tradiciškai, švedų gamintojai jau standartinėje modelio įrangoje siūlo gausią saugos sistemų įrangą: yra nuslydimo nuo kelio apsauga, automatinė stabdymo „City Safety“ sistema atsiradus kliūčiai kelyje. Ši veikia ir tuo atveju, jei vairuotojas sukasi priešais atvažiuojančią transporto priemonę.
"Volvo XC90"

Naujojo automobilio salonas tapo dar erdvesnis – iš dalies taip nutiko dėl naujos platformos su priekyje skersai montuojamais varikliais. Be to daugiau vietos užtikrina ir plonesnės sėdynės.

Negalima nepastebėti ir aukščiausios kokybės apdailos medžiagų bei didelio, lyg stilinga planšetė atrodančio centrinio lietimui jautraus ekrano. Jame valdomos praktiškai visos automobilio funkcijos, kurių tikrai netrūksta – čia montuojama gausybė elektroninių pagalbininkų bei melomanų širdis pakerėsianti garso sistema, kurią galima rinktis ir su 19 garsiakalbių.
"Volvo XC90"

„Man salonas paliko teigiamą įspūdį net ne dėl medžiagų, o dėl savito dizaino. Interjere išlaikytas skandinaviškumas, kuris man apskritai patinka plačiaja prasme. Toks savotiškai žavus, neperkrautas interjeras nuteikia gerai ir tai yra tikrai svarbu vairuotojui, nes jis didesnę laiko dalį savo automobilį vis dėlto mato iš vidaus“, – pastebėjo V. Milius.

Visi automobiliai turi „Haldex“ visų varančiųjų ratų sistemą, nors sukimo momentas galiniams ratams perduodamas tik praslydus priekiniams. Impozantiškos išvaizdos automobilis siūlomas su 20, 21 arba 22 colių skersmens ratlankiais.

„Volvo XC90“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 51719 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (193)