Tai – naujasis 7 serijos BMW limuzinas ir įspūdingų parametrų „Cadillac Escalade“ visureigis. Juos vienija ir tai, kad abiejų kaina nesunkiai perkopia 100 tūkstančių eurų kartelę.

Tad pažiūrėkime iš arčiau, kuo pasižymi šie automobiliai.

Naujasis „septintukas“ yra BMW gamos flagmanas. Būtent jis diktuoja naujausias madas saugumo, valdymo bei komforto srityse, ir – kaip dažniausiai nutinka – ne vien Bavarijos gamintojo fabrikuose. Erdvus ir prabangus automobilis pasauliui pristato inovatyviausias technologijas, pavyzdžiui, savarankiškai pats gali įvažiuoti ir išvažiuoti iš parkavimo vietos – vairuojui net nereikia sėdėti automobilyje.
"BMW 7"

Modelio interjerui naudojamos tik aukščiausios kokybės medžiagos, visos sėdynės turi masažo funkciją, o centre esantis lietimui jautrus ekranas gali būti valdomas ir gestais. Tarp naujovių – ir galimybė įkrauti telefono bateriją nuotoliniu būdu. O ant galinės sėdynės sėdinčiam keleviui ranktūryje įmontuota speciali planšetė, kurios pagalba taip pat galima valdyti norimus automobilio parametrus.

Naujas modelis yra 130 kg lengvesnis nei pirmtakas, tą padaryti padėjo kai kur gaminant automobilį panaudotas anglies pluoštas. Už kėbulo gamybos inovacijas ir inžinerinius sprendimus „BMW 7“ jau susilaukė apdovanojimo.
"BMW 7"

Komplektuojamas su dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais bei automatine pavarų dėže „BMW 7“ kainuoja nuo 96590 eurų.

Įspūdingai amerikietiška erdvumo suvokimo dvasia alsuojantis „Cadillac Escalade“ yra pats didžiausias ir sunkiausias konkurso automobilis, turintis didžiausio darbinio tūrio variklį.
"Cadillac Escalade"

Šis septynvietis (sėdynės surikiuotos eilėmis 2+2+3), beveik 3 tonas sveriantis milžinas aprūpintas pažangiausiomis technologijomis, kurios patobulintos, kad veiktų greičiau, būtų paprasčiau siejamos su išmaniaisiais telefonais.

Standartinėje versijoje – viena pažangiausių pasaulyje adaptyvi pakabos sistema ir A4 formato lape netelpantis komforto įrangos sąrašas. Siūlomas standartinio dydžio arba su prailginta ratų baze, kuriame daugiau vietos trečiosios sėdynių eilės keleiviams, o bagažinės talpa kone dukart didesnė.
"Cadillac Escalade"

Rėminis visureigis mūsų rinkoje siūlomas tik su visų varančiųjų ratų pavara, galingu, net 6,2 l darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu bei aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis atmosferinis variklis generuoja 420 AG galią bei 624 Nm sukimo momentą.

Mūsų šalyje jo kaina prasidės nuo 103000 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)