"Vaikas puikiai kalba angliškai, prancūziškai, arabiškai ir lietuviškai, tačiau telefono instrukcija buvo pateikta tik rusų kalba. Mes dar supratome, kad visais su aparato naudojimu susijusiais klausimais reikia kreiptis į artimiausią gamintojo būstinę Ukrainoje. Be to, mus tiesiog įžeidė vėlesnis pardavėjų elgesys. Aš asmeniškai nuvykau į bendrovės būstinę, tačiau man buvo patarta kreiptis raštu. Tada aš ir kreipiausi tiesiai į vartotojų teises ginančias institucijas", - sakė vyras.

"Tele2" marketingo direktorius Mindaugas Savickas BNS teigė, kad įmonė telefonų tiesiogiai neparduoda, tik sudaro sutartis su perpardavėjais.

"Šiuo metu laukiu išsamesnės informacijos apie šį įvykį, tačiau, paaiškėjus, kad bendrovė kuo nors nusižengė, ginčą spręsime vienareikšmiškai kliento naudai", - sakė M. Savickas.

Lietuvos įstatymai reglamentuoja, kad produkto informacijos vartotojui turi būti pateikiamos ir lietuvių kalba.

Šiuo metu skundas tiriamas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)