"Teo LT" generalinis direktorius Arūnas Šikšta, paklaustas dėl planų į Druskininkų Vandens parko vardą, "Druskoniui" patvirtino, kad bendrovei toks būdas propaguoti savo prekės ženklą nėra pats priimtiniausias.

"Teo LT" toks būdas propaguoti savo prekės ženklą nėra pats priimtiniausias. Daugelis korporacijų Europos Sąjungoje ir apskritai pasaulyje, kiek prisimenu, turėjo ne pačią geriausią praktiką. Mūsų interesas - su rinka, su vartotojais apie save kalbėti šiek tiek paprastesniais, ne perdėm pompastiškais komunikavimo principais", sakė A.Šikšta.

Pasak jo, Druskininkų savivaldybės atstovai pasiūlymą dėl parkom vardo pateikė įmonės korporatyvinės komunikacijos skyriui.

"Nebuvo jokių susirašinėjimų ar korespondencijų. Derybinių susitikimų, kurie būtų labai aiškiai parodę abiejų pusių interesus, taip pat nebuvo", teigė "Teo LT" vadovas.

Anksčiau neoficialiai kalbėta, jog už Vandens parko vardo teisę penkeriems metams telekomunikacijų bendrovė galėtų pakloti iki 2 mln. litų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją