„Atlikę tyrimą pamatėme, jog „Rasa“ iki šiol kelia teigiamus prisiminimus daugeliui Lietuvos moterų. Todėl naujos kartos BIOK LAB produktams buvo pasirinktas šis vardas. Jis kelia teigiamus prisiminimus tad „Rasa“ grįžta kaip gera ilgametė bičiulė – patikima, įkvepianti ir palaikanti“, – teigia „BIOK Laboratorija“ generalinis direktorius Norbertas Žioba.

Pasak N. Žiobos, kurdami naujuosius „Rasos“ produktus, BIOK LAB apjungė ilgametę bendrovės patirtį, sukauptą ekspertizę ir turimas inovatyvias technologijas. Tai leido sukurti itin veiksmingas produktų formules, kurios savo sudėtyje turi ingredientų, dėl savo mažos molekulinės masės, gebančių skverbtis giliau. Pažangios „Rasos“ odos priežiūros priemonės gaminamos taikant dvigubą testavimą – produktų kokybė ir efektyvumas, pirmiausia, testuojami „BIOK laboratorijoje“, tuomet – tarptautinėse nepriklausomose laboratorijose. „Išnaudodami savo įmonės potencialą galime pasiūlyti lietuviškus aukščiausios kokybės odos priežiūros produktus už teisingą ir daugeliui moterų prieinamą kainą“, – pasakoja N. Žioba.

Lietuvos moterų požiūrį į save vertinantys tyrimai sako, kad tik vos daugiau nei šeštadaliui Lietuvos moterų būdinga aukšta savivertė ir visiškas pasitikėjimas savimi. Dauguma šalies moterų, svarstydamos savo išvaizdą, nelaiko savęs gražiomis, nors dažna pripažįsta, kad kiekviena moteris turi kažką gražaus, tik savyje tų dalykų nemato.

„Todėl „Rasos“ sugrįžimo kampanijos žinia – „išeik į šviesą“. „Rasa“ sugrįžta padrąsinti ir palaikyti kiekvieną moterį. Kviečia ją būti matoma, nesislėpti šešėlyje ir drąsiai parodyti save bei savo sugebėjimus. „Rasa“ padės pasitikėti savo jėgomis ir išeiti į šviesą“, – sako BIOK LAB verslo vystymo vadovė Aušra Adiklienė.

Pasak A. Adiklienės, teisinga manyti, kad moters oda nemažai gali pasakyti apie ją pačią. „Dažnai iš odos galime pamatyti, kaip moteris save vertina ir kiek dėmesio sau skiria, kaip ji ilsisi ir, apskritai, kokia yra jos vidinė būsena – ar ji rami, pasitikinti, ar jai trūksta balanso. Pastebime situaciją, kai moterys linkusios save nuvertinti, o jų kasdienybė kupina įtampos, nesibaigiančių darbų ir reikalavimų sau sąrašu. Todėl „Rasa“ neša šviesią žinią moteriai – viskas tavo rankose! Imkis pokyčių ir nebijok suspindėti, pirmiausia, iš vidaus“, – pasakoja A. Adiklienė.

Atsinaujinusi „Rasa“ grįžta su 14 produktų, skirtų veido odos priežiūrai. Trijų linijų priemonės, skirtos mišriai, normaliai ir sausai odai, ją drėkina, maitina ir padeda kovoti su laiko žymėmis. Šių metų pabaigoje numatyta išleisti „Rasos“ linijos priemones kūno odos ir plaukų priežiūrai.

„Jau nuo pat įmonės veiklos pradžios, mūsų vertybės išliko tos pačios – tai pagarba žmogui, gamtai ir aplinkai. Gaminius praturtiname vaistažolių ekstraktais, biotechnologinėmis ir kitomis veikliosiomis medžiagomis. O produkcijos gamybai naudojame atsinaujinančių šaltinių pagamintą elektros energiją. Matome, kad mūsų filosofija pripažįsta daugelio šalių žmonės – produktus eksportuojame į daugiau nei 50 valstybių visame pasaulyje, tai sudaro 40 proc. visų BIOK LAB pardavimų“, – kalba N. Žioba.

Seniausioje Lietuvos kosmetikos laboratorijoje mokslininkai jau daugiau nei tris dešimtmečius kuria ir tobulina lietuvišką kosmetiką, kuri prasidėjo nuo primojo kremo indelio dar 1988-aisiais. Per daugiau nei tris dešimtmečius bendrovė į tyrimus ir gamybą investavo daugiau kaip 30 mln. Eurų. Kasmet laboratorijoje sukuriama ir atnaujinama daugiau nei 50 produktų formulių, kurios padėtų žmonėms išlaikyti sveiką jų grožį.

Šiandien BIOK LAB valdo tokius prekės ženklus, kaip „Margarita“, „Ecodenta“, „Kilig“, „Aras“ ir „Rasa“ bei gamina daugiau nei 250 produktų veido, kūno ir plaukų priežiūrai.