Nuo šių metų vasario vidurio dėl bendrovės UAB „Mados vardas“ veiksmų VVTAT sulaukė apie 70 prašymų iš vartotojų, kurie skundėsi, jog apsipirko elektroninėje parduotuvėje goodlook.shop, tačiau gautos prekės neatitiko užsakytųjų, prekių pristatymas vėlavo, arba prekės iš viso nebuvo gautos, vartotojams nebuvo grąžinti pinigai per nustatytą terminą, atsisakius prekių ir pan.

„Mados vardas“ įsipareigojimų vartotojams nevykdymą grindė padidėjusiu populiarumu ir dėl to išaugusiu komercinių sandorių skaičiumi. Bendrovė savo paaiškinime minėjo, kad šiai situacijai nebuvo tinkamai pasiruošta, trūko darbuotojų. Vis dėlto, net ir po bendrovės patikinimo, kad pavyko susitvarkyti su padidėjusiu pardavimų srautu, VVTAT toliau sulaukė nukentėjusių vartotojų prašymų.

VVTAT taip pat pastebi, kad UAB „Mados vardas“ susidariusias situacijas su vartotojais sprendžia taikiai tik po to, kai vartotojai kreipiasi į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo būdu.

Atsižvelgusi į tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už Civilinio kodekso nuostatų pažeidimą VVTAT „Mados vardas“ skyrė 2750 Eur baudą.

VVTAT nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo įteikimo ekonominės veiklos vykdytojui dienos gali būti apskųstas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją