„Vilniaus planas“ direktorės Rūtos Klevėnės teigimu, daugelį metų bendrovė viešoje erdvėje buvo matoma kaip projektavimo ir teritorijų planavimo įmonė, tam gerai tiko ir senasis prekės ženklas, tačiau veiklai plečiantis, atsinaujinimas buvo itin reikalingas.

„Šiandien didžioji dalis mūsų bendrovės vykdomų projektų yra susijusi su miesto duomenimis, todėl tam atspindėti ir buvo pasirinktas naujasis vizualinis identitetas, kur kas geriau atitinkantis dabartinę mūsų veiklą, ateities tikslus bei strateginį bendrovės pozicionavimą.

„ID Vilnius“ yra susijęs ir su miesto identitetu, nes savo veikla padedame auginti Vilnių ir prisidedame prie besikeičiančio miesto tapatybės kūrimo“, – pranešime teigė R. Klevėnė.

100 proc. bendrovės akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei.

Naujasis „ID Vilnius“ prekės ženklas išsiskiria ryškiomis vizualinėmis priemonėmis: jame derinami abstraktūs elementai ir miesto simbolis – Gedimino pilis. Logotipe vaizduojamas stilizuotas Gedimino pilies kontūras, kuris atspindi moderniai kaupiamus ir apdorojamus duomenis, bet ir rodo išlaikomą ryšį su miestu.

Logotipe dominuoja trys pagrindinės spalvos: tamsiai mėlyna, mėlyna ir žalia. Mėlyna spalva iliustruoja bendrovės ekspertiškumą bei solidumą, o žalia asocijuojasi su nuolatiniu jos augimu, tobulėjimu bei atsakingumu. Žalia taip pat yra ir žalumo bei tvarumo spalva, kas aktualu bendrovės veikloje, kuriant „protingo miesto“ (angl. smart city) sprendimus.

„ID Vilnius“ teikia teritorijų planavimo, projektavimo, GIS sistemų palaikymo ir priežiūros, inspektavimo bepiločiais orlaiviais bei duomenų valdymo paslaugas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją