Anot „Utenos trikotažo“ vadovės Nomedos Kaučikienės, pardavimų prasme trečiasis šių metų ketvirtis buvo labai panašus į antrąjį – dėl bendros ekonominės ir geopolitinės situacijos stabtelėjus paklausai visame pasaulyje, pajamų augimas sulėtėjęs.

Pasak N. Kaučikienės, paklausos sutrikimai palietė visas pramonės sritis – su panašiais iššūkiais ekonominio neapibrėžtumo ir geopolitinių įtampų sąlygomis jau kurį laiką susiduria įvairių sektorių įmonės. Nors tekstilės parodose užsakovų aktyvumas kuria teigiamų pokyčių nuojautą, tačiau apčiuopiami pokyčiai galėtų pasireikšti anksčiausiai 2024-aisiais. Šiuo metu tiek gamybos procesai, tiek bendrovės kaštų bazė yra optimizuota, ir „Utenos trikotažas“ yra pasiruošęs rinkos paklausos sugrįžimui.

„Utenos trikotažo“ vystomo prekių ženklo devynių mėnesių pardavimai sudarė 1,6 mln. Eur arba 45 proc. mažiau nei tuo pačiu metu 2022-aisiais. Šios verslo dalies pardavimų mažėjimas yra susijęs su 2022 m. priimtais strateginiais sprendimais, susijusiais su įmonės veiklos optimizavimu, prioritetą skiriant pagrindinei veiklai, t. y. užsakomajai gamybai globaliai veikiantiems prekių ženklams.

Dukterinės „Utenos trikotažo“ įmonės „Šatrija“ gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai ženkliai nepasikeitė – sumažėjo 2 proc. iki 1,9 mln. eurų.

„Utenos Trikotažo“ grupė valdo tris tekstilės gamybos fabrikus – AB „Utenos Trikotažas“ (Lietuva), AB „Šatrija“ (Lietuva) ir OAO „Mrija“(Ukraina).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją