Trejų metų trukmės sutarties vertė – 1,83 mln. eurų. „Telia“ įsipareigoja per valandą išsiųsti ne mažiau kaip 300 tūkst. „Ignitis“ žinučių.

Pagal pasirašytą sutartį, „Telia“ suteiks visus reikiamus techninius sprendimus ir palaikymą SMS žinučių „Ignitis“ klientams siuntimui. Trumposiomis žinutėmis energijos tiekėjo klientai bus informuojami apie paslaugų teikimą, turimus planus ir sutartis, jų atnaujinimą ir pakeitimus, sąskaitų apmokėjimą bei kitus aktualius dalykus. Žinutės galės būti siunčiamos į visų Lietuvos ir užsienio operatorių numerius.

„Patikima ir operatyvi komunikacija su klientais, tinkamų ir efektyvių kanalų tam pasirinkimas šiandien yra vieni svarbiausių veiksnių siekiant užtikrinti gerą vartotojų patirtį, laiku jiems suteikiant aktualią informaciją.

Mūsų turimi techniniai SMS žinučių sprendimai ir sklandų paslaugos teikimą užtikrinanti specialistų komanda padeda tai padaryti net ir pačioms didžiausioms įmonėms, visoje Lietuvoje turinčioms tūkstančius vartotojų. Džiaugiamės, kad tarp šių įmonių bus ir „Ignitis“, – sakė bendrovės „Telia“ verslo klientų vadovas Danielis Karpovičius.

Anot D. Karpovičiaus, teikiant tokią paslaugą itin svarbus vartotojų asmens duomenų apsaugos aspektas – būtina užtikrinti, kad asmens duomenys ar kita jautri informacija nebūtų atskleista trečiosioms šalims. Dėl to šioje srityje „Telia“ taiko itin griežtas procedūras ir pažangiausius saugumo sprendimus.

„Turėdami apie 2 mln. privačių klientų, kuriems tiekiame elektros energiją ir gamtines dujas, siekiame operatyviai ir nuosekliai juos informuoti.

Mums svarbu sklandi, greita ir patikima komunikacija, todėl vertiname bendradarbiavimą su „Telia“ bendrove, padedančia užtikrinti keliamų tikslų įgyvendinimą“, – sakė „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Nerilė Mažeikienė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją