Nurodoma, kad K. Lenkšienė bus atsakinga už rinkodaros ir pardavimų skatinimo strategijos kūrimą bei įgyvendinimą, rinkodaros komandos formavimą bei veiklos organizavimą, įmonės įvaizdžio kūrimą ir palaikymą.

„Jaučiuosi puikiai, prisijungusi prie unikalios, pozityvios, sparčiai augančios ir į ateitį orientuotos „Elektrum Lietuva“ komandos. (...) “, – teigia K. Lenkšienė.

Anksčiau K. Lenkšienė marketingo vadovo patirtį kaupė tiek Lietuvoje, įmonių grupėje „Kotryna Group“, tiek dirbdama Estijoje, tarptautinėje, daugiakanalėje „Studio Moderna“ įmonėje.

„Tikime, kad Kristinos patirtis ir orientacija į rezultatus padės užtikrinti „Elektrum Lietuva“ prekės ženklo vientisumą, nuoseklumą bei stiprinti pozicijas itin dinamiškame energetikos sektoriuje, tuo pačiu kuriant dar didesnę vertę įmonės klientams“, – sako „Elektrum Lietuva“ valdybos narė Neringa Petrauskienė.

Šių metų liepos mėnesį rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktas Lietuvos elektros tiekėjų žinomumo tyrimas parodė, kad 2023 metais „Elektrum Lietuva“ prekės ženklo žinomumas siekia 57 proc. ir yra paaugęs 16 procentinių punktų, palyginti su praėjusias metais. „Elektrum Lietuva“ taip pat tapo pirmuoju pasirinkimu tarp gyventojų, ketinančių keisti elektros tiekėją.

Bendrovėje „Elektrum Lietuva“ šiuo metu dirba 320 darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją