„Naujoje gamykloje baigiame sustyguoti procesus, kad gamyba vyktų sklandžiai ir efektyviai. Nepaisant iššūkių, komandai pavyko gerokai padidinti pardavimus Vokietijoje, kurie šiuo metu sudaro jau 26 proc. visų įmonės pajamų. Mūsų užsibrėžtą tikslą maksimaliai auginti produkcijos mastą šiuo metu kiek riboja stabtelėjusi baldų paklausa eksporto rinkose.

Tačiau su savo ilgamečiais prekybos partneriais deramės dėl didesnių užsakymų kiekių, todėl tikimės, kad antroje metų pusėje prekyba baldais vėl įsisiūbuos“, – sako „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.

Anot jo, pagrindinės bendrovės eksporto rinkos išlieka Skandinavijos ir Beniliukso šalys bei Vokietija. Pardavimai Vokietijoje per metus išaugo daugiau kaip trečdaliu. Dėl ilgamečio įdirbio ir naujų klientų, pirmąjį šių metų pusmetį beveik 50 proc. augo eksportas į Skandinavijos šalis. Tačiau pardavimai Beniliukso valstybėse mažėjo kiek daugiau nei penktadaliu.

„(...) Vasaros pabaigoje savo produkciją pristatysime Vokietijoje, didžiausioje Europos baldų mugėje MOW. Tikimės, kad platus siūlomų gaminių asortimentas, sklandus komandos darbas, padidėjęs darbo našumas naujame fabrike padės dalykinius kontaktus paversti abiem pusėms naudingais kontraktais ir nepaisant sulėtėjusios baldų rinkos padidinti gamybos mastą Kaune“, – teigia T. Mauricas.

Įmonės vadovo teigimu, jeigu išsilaikys palankios pastarojo meto tendencijos ir žaliavų rinkoje, kurioje kainos po truputį juda žemyn, tuomet bendrovė klientams galės pasiūlyti gaminių palankesnėmis sąlygomis. Tačiau kol kas sunku prognozuoti, ar žaliavų kainų mažėjimas bus tvarus ir ilgalaikis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją