„MyBee“ vadovo Luko Jurkšaičio teigimu, žmonių požiūris į nuosavų transporto priemonių turėjimą keičiasi, o vis dar augančios infliacijos kontekste automobilio prenumerata tampa patraukliu pasirinkimu.

„Pastebime, kad miestų gyventojai vis dažniau renkasi keliauti alternatyviais būdais atsisakydami asmeninio automobilio. Ši tendencija dar ryškesnė kylant infliacijos lygiui ir palūkanų normoms, brangstant nuosavo transporto išlaikymui bei vis dar besitęsiant automobilių tiekimo sutrikimams. Siekdami sutaupyti ir vengdami ilgalaikių finansinių įsipareigojimų, žmonės vis dažniau išbando rinkoje esančias alternatyvias mobilumo paslaugas ar derina kelis judėjimo būdus tarpusavyje.

Pavyzdžiui, trumpesniems atstumams renkasi automobilių dalijimosi paslaugas ir baigia kelionę dviračiu ar pėsčiomis, o ilgesniam laikotarpiui automobilį prenumeruoja“, – sako J. Jurkšaitis.

Automobilio prenumeratos paklausą atspindi sėkmingi pirmieji „MyBee“ veiklos metai Lietuvoje – konsoliduotos pardavimo pajamos siekė beveik 4 mln. eurų. 2022-aisiais metais, veikiant Lietuvoje ir Estijoje, iš viso buvo pasirašyta apie 1000 automobilių prenumeratos kontraktų tiek su privačiais, tiek juridiniais asmenimis. Anot L. Jurkšaičio, vis auganti automobilio prenumeratos paklausa paskatino plėtrą į Latviją, kurioje startuojama su kur kas didesne automobilių modelių įvairove nei prieš tai.

„MyBee“ žengia į Latviją

Įmonė prognozuoja, kad Latvijoje, kaip ir Lietuvoje bei Estijoje, automobilio prenumerata bus palankiai priimta. Prenumeratos laikotarpį galima pasirinkti pagal poreikį – nuo 6 mėnesių iki 3 metų. Sutarties pabaigoje automobilio prenumeratos paslaugas galima pratęsti, renkantis tą patį ar kitą automobilį arba įsigyti jau išbandytą.

Šiuo metu Lietuvoje ir Estijoje jau daugiau nei pusė „MyBee“ automobilių prenumeruojami ilgesniam laikotarpiu – 2–3 metams, klientai turi galimybę pasirinkti iš daugiau nei 20 skirtingos klasės automobilių modelių.

„MyBee“ yra tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“, veikiančios 12 Europos rinkų, dalis. Pagrindinė grupės veikla apima keturias sritis – atsinaujinančią energetiką („Green Genius“), mobilumo paslaugas („CityBee“, „MyBee“), automobilių verslą (16 prekės ženklų), grupei taip pat priklauso investicinių fondų valdymo įmonė „Modus Asset Management“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją