Automobilių dalijimosi paslaugas teikiančios bendrovės „CityBee“ pajamos pernai siekė 34,92 mln. eurų ir buvo 64 proc. didesnės nei 2021 m. (21,33 mln. eurų). EBITDA tuo pačiu laikotarpiu, lyginant su 2021 m. (6 mln. eurų), augo beveik dvigubai iki 11,6 mln. eurų.

„2022 m. ir toliau augo automobilių dalijimosi paklausa. Ženkliai padidėjus nuosavo automobilio išlaikymo kaštams, žmonės ieškojo patogesnių, tvaresnių ir pigesnių būdų keliauti. Tai rodo net penktadaliu išaugęs registruotų „CityBee“ vartotojų skaičius. Šios tendencijos skatino mus toliau investuoti į paslaugos prieinamumą ir patogumą klientams, inovatyvius IT sprendimus, automobilių parko atnaujinimą“, – teigia A. Martinkėnaitė-Martyniuk.

Nuvažiuotų kilometrų su „CityBee“ skaičius visose Baltijos šalyse per praėjusius metus išaugo 13 proc. iki beveik 54 mln. kilometrų. Tuo pačiu laikotarpiu „CityBee“ atliktų kelionių kiekis padidėjo 7 proc., o registruotų klientų bazė – daugiau nei 20 proc., rašoma pranešime.

Anot „Modus Mobility“ vadovės, pernai toliau daug dėmesio skirta inovacijoms – testuotas nuotoliu valdomas automobilis, diegti vairuotojų saugumą užtikrinantys sprendimai, pavyzdžiui, automatizuotas greičio viršijimo stebėjimas ir įspėjimų siuntimas. Taip pat pristatyta „CityBee“ funkcija „BeePool“, kuri suteikia galimybę žmonėms rasti keliaujančius ta pačia kryptimi kur kas greičiau ir patogiau bei taip prisidėti prie spūsčių ir taršos miestuose mažinimo. Atsižvelgdama į paslaugos populiarėjimą bei augančią lojalių klientų bazę, įmonė 2022 m. pasiūlė ir naujus kainodaros sprendimus, rašoma pranešime.

Automobilių prenumeratos paslaugas teikiančios „MyBee“ pajamos pernai beveik patrigubėjo iki 3,52 mln. eurų (nuo 1,2 mln. eurų 2021 m.). Įmonės EBITDA siekė 2 mln. eurų, kai ankstesniais ataskaitiniais metais ji buvo 0,7 mln. eurų.

„Sėkmingas startas Lietuvoje 2021 m. pernai atvėrė kelią plėtrai į Estiją, o šių metų pradžioje – ir į Latviją. Pastaraisiais metais išaugusios automobilių įsigijimo ir išlaikymo išlaidos lėmė ne tik dalijimosi automobiliais paslaugos augimą, bet ir naujos mobilumo kategorijos – automobilių prenumeratos – paklausą. Ši inovatyvi paslauga leidžia mums pasiūlyti dar vieną alternatyvų mobilumo sprendimą klientams bei suteikti galimybę atsisakyti nuosavo automobilio ir nesirūpinti nuolatine jo priežiūra, – sako A. Martinkėnaitė-Martyniuk.

Per praėjusius metus Lietuvoje ir Estijoje, privatūs ir verslo klientai pasirašė beveik 1 tūkst. prenumeratos kontraktų. Populiariausi tarp klientų automobilių modeliai Lietuvoje buvo: „Volkswagen“, „BMW“, „Toyota“, „Nissan“, o Estijoje – „Volkswagen“, „BMW“ ir „KIA“.

Pasak A. Martinkėnaitės-Martyniuk, išaugusias mobilumo verslų pajamas taip pat lėmė sąlygos antrinėje automobilių rinkoje: „Mobility Fleet Solutions“ sukaupta ilgametė patirtis ir įgyta stipri kompetencija valdant automobilių parką, „CityBee“ ir „MyBee“ verslams padėjo greitai prisitaikyti prie pasikeitusių rinkos sąlygų ir užtikrinti efektyvų automobilių parko atnaujinimą, pažymima pranešime.

Investicijos į verslų plėtrą praėjusiais metais augo 88 proc. ir siekė 48,6 mln. eurų. Iš jų 24,8 mln. buvo investuoti į „CityBee“, o 23,7 mln. – į „MyBee“. Šios lėšos skirtos IT sistemų tobulinimui, inovatyvių sprendimų kūrimui, klientų patirties gerinimui, automobilių parko atnaujinimui bei plėtrai į naujas rinkas.

„2021 m. gautas solidus finansavimas įrodo, kad partneriai mato alternatyvių mobilumo paslaugų rinkos potencialą bei vertina „Modus Mobility“ kaip patikimą partnerį šioje srityje. Rinkos augimas skatina ieškoti galimybių, kaip didinti mūsų paslaugų prieinamumą, patogumą ir pasiūlyti tokius sprendimus, kurie paskatintų žmones dar drąsiau keisti požiūrį į asmeninio automobilio turėjimą“, – sako A. Martinkėnaitė-Martyniuk.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją