Pasak pranešimo, tai lėmė per „LP Express“ paštomatų tinklą keliavusių siuntų kiekio augimas, didėjęs į Lietuvą iš užsienio siųstų siuntų skaičius, o taip pat vasarį įsigaliojusi nauja pašto paslaugų kainodara. Vis dėlto bendrovei iššūkiu tebelieka mažėjantis tradicinių pašto paslaugų poreikis ir būtinybė dar labiau efektyvinti veiklą.

Iš viso per pirmuosius 6 šių metų mėnesius per 352 paštomatus turintį „LP Express“ tinklą buvo pristatyta 3,95 mln. siuntų – 49 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2022 m. Tai lėmė Lietuvoje išpopuliarėjusi ir tebeauganti elektroninė prekyba, didėjantis paštomatų kaip siuntų pristatymo kanalo populiarumas ir itin aukšti kokybiniai „LP Express“ rodikliai.

Tačiau tradicinių pašto paslaugų (daugiausiai laiškų siuntimo ir prenumeratos pristatymo) paklausa ir toliau smarkiai traukėsi. Minėtų paslaugų apimtys pirmąjį metų pusmetį sumenko 24 proc., o vien tik laiškų pašto tinklu keliavo net 36 proc. mažiau nei analogišku laikotarpiu pernai – 7 mln. vienetų.

Grynasis Lietuvos pašto pelnas pirmąjį šių metų pusmetį sudarė 5,3 mln. eurų. Šiam rezultatui didžiausią įtaką padarė išaugusios veiklos pajamos ir 5,9 proc. sumažėjusios sąnaudos.

Bendrovės EBITDA lyginant su praeitų metų pusmečiu išaugo 10,6 mln. Eur ir siekė 10 mln. Eur.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją