Beveik 1400 kv. metrų ploto naujausios koncepcijos parduotuvėje „Sports Direct“ siūlomas platus žinomų prekės ženklų „Nike“, „Adidas“, „New Balance“, „Reebok“, „Under Armour“, „Asics“ ir daugybės kitų sporto prekių pasirinkimas vyrams, moterims ir vaikams. Joje taip pat įsikūrė atskiras „USC“ ženklu pažymėtas skyrius, siūlantis „Levis“, „Lacoste“, „Napapijri“, „Tommy Jeans“ bei kitų prekės ženklų drabužius.

„Pastaraisiais metais stebime vis didesnį visuomenės dėmesį aktyviam laisvalaikio praleidimui ir sveikai gyvensenai, tad džiaugiamės „Sports Direct“ atsidarymu – nauja parduotuvė leis mūsų klientams pasiūlyti dar platesnį sporto ir laisvalaikio prekių asortimentą“, – komentuoja „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

Be „Sports Direct“, Klaipėdos „Akropolyje“ pastaraisiais mėnesiais duris lankytojams atvėrė daugiau nei 10 naujų, atsinaujinusių bei išsiplėtusių parduotuvių.

Sporto ir laisvalaikio prekių asortimentą papildė visame pasaulyje puikiai žinomo prekių ženklo „Nike“ naujausios koncepcijos 416 kv. metrų ploto parduotuvė, 325 kv. metrų patalpose įsikūrusi moteriškų laisvalaikio stiliaus drabužių, apatinio trikotažo, sportinės aprangos bei aksesuarų „Oysho“ parduotuvė.

Avalynės ir galanterijos prekybos vietų pasirinkimas dar labiau išsiplėtė atsinaujinus avalynės parduotuvei „Salamander“, atsidarius laisvalaikio ir sportinės avalynės, aprangos ir krepšinio prekių parduotuvei „Ballzy“. Didesnes patalpas lankytojams neseniai atvėrė ir kosmetikos bei parfumerijos parduotuvė „Douglas“, džinsinių drabužių parduotuvė „Lee Wrangler“.

Klientų taip pat laukia nauja madingų ir unikalių papuošalų parduotuvė „Given“, atsinaujinusi didžiausio optikų tinklo Lietuvoje „Optikos pasaulis“ optika, naujose patalpose įsikūrusi gėlėmis bei suvenyrais prekiaujanti gamtos studija „Puokštė“. Kavos mėgėjus pasitinka atsinaujinusi „Caffeine“ ir po rekonstrukcijos atsidariusi lankytojų pamėgta sūrio parduotuvė ir kavinė – sūrio „Džiugas“ namai.

2005-aisiais metais Klaipėdoje duris atvėrusiame prekybos ir pramogų centre jau pradėta atnaujinti daugiau nei 11 tūkst. kvadratinių metrų bendrųjų erdvių, atnaujinimo darbai neturėtų sutrukdyti prekybos ir paslaugų zonų darbui bei lankytojų patogumui.

Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“ Rygoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją