Vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo nuo –2,8 iki –0,5, prekybos – nuo 3,1 iki 3,6 proc. Statybos pasitikėjimo rodiklis sumažėjo nuo –8,3 iki –9,2, paslaugų – nuo 4,1 iki 3,5, pramonės – nuo –17,9 iki –18,1 proc.

Ekonominių vertinimų rodiklis, palyginti su 2022 m. liepa, – 3,2 procentinio punkto mažesnis. Pramonės pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 16,7 procentinio punkto. Vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 11,2, statybos – 3,9, paslaugų – 2,8, prekybos – 2,5 procentinio punkto.

Pramonės įmonių vadovų apklausos rezultatai parodė, kad liepą, palyginti su birželiu, pramonės verslo tendencijos beveik nesikeitė. 0,2 procentinio punkto sumažėjimą lėmė pesimistiškesnė gamybos prognozė.

Statybos įmonių vadovų apklausa parodė, kad liepą, palyginti su birželiu, verslo tendencijos statybos sektoriuje nežymiai pablogėjo. Statybos pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 0,9 procentinio punkto. Tam įtakos turėjo pesimistiškesnė darbuotojų skaičiaus prognozė.

Prekybos įmonių vadovų apklausa parodė, kad liepą, palyginti su birželiu, prekybos verslo tendencijos nežymiai pagerėjo. Prekybos pasitikėjimo rodiklis padidėjo 0,5 procentinio punkto. Tam įtakos turėjo šiek tiek geresnė įmonių verslo ateities prognozė.

Paslaugų įmonių vadovų apklausos rezultatai parodė, kad liepą, palyginti su birželiu, paslaugų pasitikėjimo rodiklis nežymiai sumažėjo (0,6 procentinio punkto). Tai lėmė blogesnis įmonių verslo padėties vertinimas ir sumažėjusi teikiamų paslaugų paklausa.

Duomenys buvo renkami liepos 3–20 dienomis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją