Pasak „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovo Dominyko Mertino, įgyvendinant pokyčius prekybos ir pramogų centro antrame aukšte, pavyko sėkmingai suderinti du tikslus – atliepti lankytojų lūkesčius praplečiant prekių asortimentą, taip pat nuomininkų poreikį įrengti erdvias parduotuves.

„XS Žaislai“

Rugpjūčio antroje pusėje naujose, dvigubai didesnėse (300 kv. metrų) patalpose atidaryta parduotuvė „XS Žaislai“. Anot tinklo mažmenos vadovės Vilmos Brinkienės, lankytojų srautai nuo pat atnaujintos parduotuvės atidarymo yra stipriai išaugę.

„Pepco“

Paskutinę vasaros dieną Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė naujas nuomininkas – šalies gyventojams jau gerai pažįstamo prekės ženklo „Pepco“ parduotuvė. Marketingo vadovė Baltijos šalims Marta Butkevič-Repšė skaičiuoja, kad bendras parduotuvės plotas siekia beveik 600 kv. metrų ir pažymi, kad tokia tinklo plėtra yra prekės ženklo strategijos dalis, o kartu ir simbolinis žingsnis.

„Galimybe įžengti į Vilniaus „Akropolį“ susidomėjome dėl didelių pirkėjų srautų jame, taip pat turėjome laisvės čia įrengti vieną didžiausių „Pepco“ parduotuvių Lietuvoje“, – teigia jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją