„Turėdamas ilgametę įmonių valdymo, strateginio planavimo ir tarptautinio bendradarbiavimo patirtį, tikimės, kad naujasis vadovas užtikrins ne tik efektyvų valstybės įmonės valdymą, bet ir prisidės toliau modernizuojant ir skaitmenizuojant Registrų centro IT sistemas, atvers vis daugiau kaupiamų registrų ir informacinių sistemų duomenų visuomenei.

Remiantis ES ir kitų tarptautinių organizacijų atliktomis studijomis, valstybinių duomenų atvėrimas gali sukurti nuo 0,4 iki 1,5 proc. BVP, o Lietuvoje tai sudarytų nuo 200 iki 750 mln. eurų“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

Susitikimo metu aptarta, kad vienas iš kertinių dalykų, į kurį ir toliau orientuosis Registrų centras, yra aukštos pridėtinės vertės duomenų pagrindu teikiamų paslaugų kūrimas.

„Turiu viziją, kad įmonė turėtų tapti pagrindiniu valstybės technologijų ir modernių paslaugų teikimo centru, kuriančiu kompleksinius nacionalinio lygmens sprendimus. Dabar pats laikas įmonei pereiti į kitą etapą, kurio epicentre – inovacijos, tolimesnis duomenų atvėrimas bei analitika, dirbtinio intelekto sprendimus apimančios paslaugos ir aktyvus tarptautinis bendradarbiavimas“, – teigia Adrijus Jusas.

Registrų centro generalinio direktoriaus pareigas A. Jusas pradėjo eiti nuo birželio 26 d.

A. Jusas nuo 2019 m. ėjo Registrų centro Strateginio vystymo direktoriaus pareigas, iki tol dirbo UAB „Franmax“ Procesų ir kokybės valdymo centro vadovu. 2016 m. A. Jusas tapo ADB „Gjensidige“ Verslo vystymo departamento direktoriumi Baltijos šalims, nuo 2012 m. – AB „Telia Lietuva” procesų valdymo padalinio vadovu. 2004–2012 metais dirbo vyresniuoju konsultantu UAB „Ernst & Young Baltic“.

2002-aisiais A. Jusas Vilniaus universitete įgijo vadybos ir verslo administravimo bakalauro laipsnį, o 2004 m. Vilniaus universitete – ekonomikos magistro laipsnį.

Registrų centras jau 25 metus tvarko pagrindinius nacionalinius registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami svarbiausi duomenys apie šalies gyventojus, verslą ir nekilnojamąjį turtą. Šiuo metu jis prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų.

1600 darbuotojų visoje Lietuvoje turintis Registrų centras turi 50 fizinių padalinių, kuriuose kasdien apsilanko apie 2,5 tūkst. klientų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją