Teigiama, kad krovinių vežimo Lietuvos teritorijoje paslauga yra reikalinga daugumai įmonių, ne vien prekes iš Europos ar užjūrių besivežantiems prekybininkams – nemažai krovinių pervežami vien šalies ribose.

„Toliau fokusuojamės į vidutinio dydžio krovinių gabenimą: nuo 30 kg iki kelių tonų. Krovinių gabenimui šalies viduje jau didiname automobilių ir darbuotojų pajėgas, dalį užklausų įgyvendiname kartu su partneriais. Įmonės planuose – kitais metais Kaune iškilsiantis naujas krovinių sandėlis“, – vardija „ACE Logistics“ vadovas Ignas Puluikis

Šiuo metu visi kroviniai skirstomi „ACE Logistics“ centriniame terminale Vilniuje. Nauja paslauga galės pasinaudoti tos įmonės, kurioms reikalingas krovinių vežimas šalies viduje, kai krovinio pakrovimo ir pristatymo adresas yra Lietuvoje.

Pasak I. Puluikio, nors pastarieji metai negailėjo iššūkių tarptautinių krovinių vežimo rinkai, o lėtėjanti ekonomika turi įtakos ir krovinių apimčių mažėjimui, vežėjai nusiteikę optimistiškai.

„Tikimės, kad krovinių vežimo rinka taps gyvesnė antrąjį šių metų pusmetį, o visiško rinkos atsigavimo tikimės 2024 m. Vis dėlto, ir šiuo metu tendencijos vežimo rinkoje klostosi gana palankiai: sumažėjo pandemijos metu kilusių logistikos trukdžių, tuo metu augę krovinių gabenimo jūra kaštai taip pat beveik pasiekė priešpandeminį lygį. Nors krovinių vežimo paslaugų kaina vis dar glaudžiai susijusi su augančiomis degalų kainomis, vežėjai randa būdų, kaip suvaldyti kaštus“, – sako jis.

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje taip pat paveikė ne visus krovinių vežėjus – krovinių transportavimą į Baltarusiją ar Rusiją pakeitė išaugę krovinių srautai į kitas šalis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją