„Naująsias patalpas nuomojamės, o sandėlio vertė siekia daugiau nei 200 tūkst. eurų, tad iš viso, įskaitant prekes, prireikė apie 300 tūkst. eurų investicijų. Pagrindinė šalies automagistralė - gera strateginė vieta, pasižyminti nuolatiniu pirkėjų srautu. Šiemet daugiau plėtros Kauno mieste nenumatome, tačiau mūsų tikslas - klientai iš bet kurio taško parduotuvę turėtų pasiekti greičiau nei per 20 minučių“, - pranešime cituojamas „Wurth Lietuva“ Kauno regiono vadovas Žydrūnas Juodis.

„Wurth“ parduodamos prekės skirstomos į keturias grupes: tvirtinimo elementus, chemikalus, įrankius ir darbo saugos prekes - iš viso jų yra daugiau nei 125 tūkst.

Prekybos tinklas nurodo turintis daugiau kaip 3,5 mln. klientų visame pasaulyje prekybos, statybos ir pramonės srityse.

Lietuvoje „Wurth“ veikia jau nuo 1996 metų, įmonėje dirba apie 150 žmonių.

2017-aisiais „Wurth Group“ apyvarta siekė 12,7 mlrd. eurų. Koncernas jungia 400 įmonių 80-yje šalių, kuriose dirba 76 tūkst. darbuotojų. 2023 metais „Wurth“ grupė užsibrėžė tikslą generuoti 20 mlrd. eurų metinius pardavimus. Planuojama, kad grupėje dirbs apie 100 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)