„Pirmieji rezultatai įvedus naująjį kurjerių-partnerių veiklos apmokėjimo modelį, kaip ir buvome numatę, lieka stabilūs – daugumos kurjerių-partnerių pajamos išliko tokios pačios ar net didesnės nei 9 eurai per valandą laiko prisijungus ir esant pasiruošus pristatyti užsakymus. Be to, džiaugiamės ir tuo, kad pastarosiomis dienomis sulaukiame teigiamų atsiliepimų, susijusių su naująja apmokėjimo sistema. Rezultatai džiugina ir todėl, jog sezoniškumas dar net neprasidėjo ir nespėjo padaryti teigiamos įtakos rezultatams – daug gyventojų vis dar atostogauja, tad maistą ar kitas prekes į namus užsisako mažiau nei rudenį ar žiemą“, – sako Simonas Runzheimeris, „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse.

Naujasis modelis pradėtas taikyti siekiant dar geriau subalansuoti visų platformos kurjerių-partnerių veiklos apmokėjimą bei kurjerių-partnerių konkurencingas pajamas ir patenkinti klientų lūkesčius. Kai kurios gaunamų pajamų dalys didėjo (pavyzdžiui, bazinis mokestis piko valandomis ir savaitgaliais), kai kurios – liko tokios pačios (pavyzdžiui, mokestis už atstumą už kiekvienus 250 metrų, pradedant nuo 750 metrų), dalis – mažėjo (pavyzdžiui, bazinis mokestis ne piko valandomis). Svarbu paminėti, jog su šiais pokyčiais įmonė nesiekia mažinti veiklos kaštų ir jie liko tokie patys.

„Ir toliau atidžiai stebėsime procesus ir bendrausime bei lauksime grįžtamojo ryšio iš kurjerių-partnerių bendruomenės“, – sako S. Runzheimeris.

Pagal „Wolt“ verslo modelį, kurjeriai-partneriai gali laisvai pasirinkti, kada prisijungti prie platformos ir pristatyti užsakymus. Jie patys renkasi, kuriuos užsakymus priimti, o kuriuos atmesti. Kurjeriai-partneriai pajamas gauna už užsakymus, kuriuos jie nusprendžia priimti, būnant prisijungus prie platformos. Pajamas už vieną pristatymą sudaro keli elementai, pavyzdžiui, bazinis pristatymo mokestis, mokestis už atstumą, mokestis už didelį užsakymą, mokestis už pristatymus piko metu ir kiti. Pajamas sudaro skirtingų mokesčių derinys ir nė vienas iš visų sudėtinių elementų atskirai nelemia galutinių kurjerio-partnerio pajamų, kurias jis gauna už pristatymą.

Praėjusį pirmadienį, kai apie 30 kurjerių-partnerių dalyvavo proteste Vilniuje, Kurjerių asociacija „Wolt“ atstovams įteikė lapą, kuriame buvo pavaizduoti jų atlikti kurjerio-partnerio pajamų skaičiavimai. Juose buvo nurodyta, kad kurjerio pajamos sumažės 2,2 proc. Įsigilinus į asociacijos skaičiavimus, „Wolt“ išsiaiškino, kad iš tikrųjų šio konkretaus kurjerio-partnerio pajamos padidės 2,6 proc. Patikslinti skaičiavimai asociacijai buvo grąžinti ketvirtadienį, rugpjūčio 12 d.

Šią savaitę „Wolt“ pakvietė asociacijos atstovus į susitikimą aptarti jiems rūpimus klausimus penktadienį paskelbus naujus duomenis.

„Wolt“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2017 m., šiuo metu prie kompanijos yra prisijungę apie 3000 kurjerių-partnerių bei daugiau nei 1300 restoranų penkiuose Lietuvos miestuose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)