„9 iš 10 telefoninių konsultacijų persikelia į susirašinėjimą elektroniniu paštu: klausiantiems tenka siųsti nuorodas, dokumentus, tad manome, kad tikslinga visą procesą perkelti į elektroninę erdvę, kurioje atsiveria didesnės techninės galimybės“, – pranešime spaudai cituojama VPT direktorė Diana Vilytė.

Siųsdami klausimą elektroniniu paštu arba pildydami paklausimo anketą VPT tinklapyje, viešųjų pirkimų dalyviai galės nurodyti konkrečius vykdomo pirkimo duomenis, pridėti reikalingus dokumentus, tad tarnybos specialistai tikisi, kad galės pateikti tikslesnius atsakymus.

Pasak D. Vilytės, konsultacijų teikimas raštu taip pat pagerins užklausų analizę, jų sisteminimą, padės išskirti aktualiausius klausimus, kuriais remiantis VPT rengia metodinę medžiagą.

Viešųjų pirkimų dalyviai galės pateikti klausimus, užpildę paklausimo anketą tarnybos tinklapyje arba siųsdami žinutę e. paštu klausk@vpt.lt.

Viešųjų pirkimų tarnyba ir toliau teiks konsultacijas telefonu skelbimų pildymo ir Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos naudojimo klausimais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)