Vilnietis Artūras prieš kurį laiką pasinaudojo „Bolt Drive“ funkcija, leidžiančia 15-ai minučių rezervuoti norimą automobilį, kad juo negalėtų išvažiuoti kiti platformos vartotojai. Tačiau planai netikėtai pasikeitė ir automobilio Artūras taip ir nepasiėmė.

Anksčiau jis taip pat pasielgęs su kitų platformų rezervacijomis – ten jos automatiškai anuliuojamos, kai baigiasi nustatytas laiko terminas. Tačiau paaiškėjo, kad „Bolt Drive“ atveju sistema veikia kitaip. Nepasiėmus rezervuoto automobilio per 15 minučių, toliau už kiekvieną minutę skaičiuojamas 11 centų mokestis.

„Svarbiausia, kad niekur apie tai neskelbiama viešai ir net į telefono programėlę neatkeliauja joks pranešimas, kuriame būtų informuojama, kad nemokamos rezervacijos laikas baigėsi“, – piktinasi vilnietis.

Jis pasakoja, kad kol pastebėjo, jog už neatšauktą automobilio rezervaciją toliau skaičiuojami pinigai, iš viso prikapsėjo 40 eurų. Jis kreipėsi į „Bolt Drive“ klientų aptarnavimo skyrių, kurio specialistai sutiko kompensuoti 10 eurų.

Vėliau Artūras apie šį nutikimą papasakojo savo draugams ir sužinojo, kad vienas jų „Bolt Drive“ automobilio rezervacijos buvo nesustabdęs net penkias dienas, o tai kainavo 240 eurų.

Vartotojai informuojami iš anksto

Tuo metu „Bold Drive“ operacijų Lietuvoje vadovas Svajūnas Aliukonis pažymi, kad platformos vartotojai turėtų patys būti atidesni, nes informacija apie papildomo rezervacijos laiko įkainius yra pateikiama dar prieš automobilį rezervuojant. Jis pasidalijo ir tai įrodančia ekrano nuotrauka.

„Bolt Drive“ programėlė.

Pasak S. Aliukono „Bolt Drive“ rezervacijos, pasibaigus laikui, automatiškai nenutrūksta, nes vartotojai neretai nespėja per neapmokestinamą laiką automobilių pasiimti.

„Mūsų atliktų testų duomenimis, ne visiems vartotojams pakanka 15 minučių pradėti kelionę, todėl mūsų platformoje ji automatiškai tęsiama, kad vartotojai išvengtų nemalonių situacijų, kai nespėjus pradėti kelionės, automobilį rezervuoja kitas vartotojas“, – Delfi teigia S. Aliukonis.

Jo teigimu, atvejai, kai vairuotojai pamiršta programėlėje atšaukti rezervaciją arba pabaigti kelionę, yra vienetiniai, tačiau „Bolt Drive“ ragina vairuotojus būti atidžius: „Naudojantis paslauga pirmąkart pravartu susipažinti su paslaugos sąlygomis bei platformos taisyklėmis, o telefone įsijungti „Bolt Drive“ programėlės siunčiamus pranešimus.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)