Viešbučių kainos – neįtikėtinose aukštumose


Nors brangiausi bilietai į atlikėjo Ed Sheeran koncertą kainavo kelis šimtus eurų, jie buvo dvigubai pigesni nei į koncerto populiarumą sureagavusių viešbučių kainos.

„Kadangi viešbutis užsipildė pilnai, tų koncertų metu kainos yra pakilusios apie 30-40 procentų“, – pasakojo viešbučio „Best Western Santaka“ generalinis direktorius Zigmantas Dargevičius.

„Kainos kambarių, be abejonės, keičiasi. Kada yra paklausa ir, kai kambarių nėra daug, tai kainos didėja“, – teigė viešbučio „Radisson Kaunas“ direktorė Jūratė Rudienė.

Viešbučiai Kauno centre kambarius išpardavė, nors kainos prasidėjo nuo 800 eurų už parą. Kokios kainos bebūtų, nuomos svetainėje jau atsirado užrašas, nurodantis, kad vietų apsigyventi Kaune pirmąjį rugpjūčio savaitgalį – nebėra.

„Užsipildė pakankamai greitai. Kai jau buvo paskelbta „Kauno dienoje“, tai, praktiškai, per dieną ar dvi buvo viskas rezervuota“, – teigė Z. Dargevičius.

„Kambarių jau buvo nebelikę gerokai prieš pranešant, kas per žvaigždė atvyks į kauną“, – teigė J. Rudienė.

Tai gali turėti ir neigiamų pasekmių


Neįtikėtinais tempais išpirkus visus bilietus ir kambarius, ekonomistai sako, kad koncertas pakels infliaciją visoje šalyje.

„0,2-0,3 procento infliacijos šuolis gali būti matomas, žiūrint į kitų praėjusių pasaulinių renginių patirtį“, – teigė KTU ekonomistas Rytis Krušinskas.

Visgi, svarbu neperlenkti lazdos, nes, užsikėlus kainas, rizikuojama, kad turistai į Kauną nebesugrįš, tačiau verslininkai – atviri. Jie sako, kad kainos didės.

„Kaip bebūtų, tikrai turėtų kilti kainos, dėl to, kad visi tuo metu norime pasigriebti tą aukso luitelį, gabaliuką, tą sėkmę“, – teigė restorano „Sushi Lounge“ vadovė Daiva Breivė.

Vasarą Kaunas atlaikė keturių parų fiestą, kai vyko „Eurolygos“ finalinis ketvertas. Verslininkai sako, kad po šio renginio jie jau spėjo atsitiesti po Covido iššūkių.

„Vienos dienos apyvarta siekdavo visos savaitės ar net daugiau. Nuomavome stalus, statėme gatvėse, netgi viršijome visus lūkesčius. Pamenu, kaip savaitgalį teko važiuoti į kitą restoraną, perpirkti alaus bačkas“, – prisiminė D. Breivė.

Edas Sheeranas

Visais būdais stengsis uždirbti daugiau


Ed Sheerano koncertas Kaune – pirmasis tokio masto komercinis renginys istorijoje, per dvi dienas pritrauksiantis per 60 tūkstančių žmonių. Jis pagal mastą lyginamas tik su popiežiaus vizitu, kai į Kauną suplūdo apie 100 tūkstančių žmonių.

„Mes, visgi, tikimės iš kaimyninių šalių, iš viso Baltijos ir Skandinavijos regiono, kad žmonės turėtų atvykti būtent į šį koncertą“, – teigė turizmo informacijos centro „Kaunas In“ direktorius Tadas Stankevičius.

Jau sukama galva, kokių veiklų prigalvoti turistams, kad šie ne tik pamatytų miestą, bet ir čia paliktų daugiau pinigų.

„Pagal žmonių poreikius, pagal jų tendencijas, ką jie nori pamatyti iš turistinės perspektyvos, mes tą informaciją ir paruošime. Artėjant renginio datai, galvosime apie bendras akcijas ir su kitais miesto tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus partneriais“, – pasakojo T. Stankevičius.

Pasaulinio garso atlikėjai turi vis daugiau įtakos šalių ekonomikoms. Štai Beyonce pasaulinį turą gegužę pradėjo Švedijoje ir šalies grynąją metinę infliaciją pakėlė 0,2 procentinio punkto. Taylor Swift su stulbinamo populiarumo turu ne tik sukėlė žemės drebėjimą Jungtinėse Valstijose, bet ir 0,3 procentinio punkto išaugino infliaciją.

Visą reportažą rasite LNK portale:

.