Kompanijos dėl sandorio derasi jau ne pirmą mėnesį, o „Verizon“ siekė, kad „Yahoo“ sumažintų kainą dėl žalos, kurią ši pastaruoju patyrė įvairių kibernetinių atakų metu.
Pasak šaltinių, pirminę 4,83 mlrd. dolerių kainą sutarta sumažinti apie 250 mln.
„Verizon“ sieks sujungti „Yahoo“ paieškos, el. pašto žinučių variklius bei reklamos įrankius su 2015 m. iš AOL už 4,4 mlrd. įsigytomis sistemomis.
Kompanija, ieškodama naujų pajamų šaltinių, atsisuko į mobiliųjų vaizdų ir reklamos rinką, kadangi bevielių technologijų rinka šiuo metu yra perpildyta.
Tuo tarpu „Yahoo“ pastaruoju metu atsidūrė JAV federalinių pareigūnų akiratyje, paaiškėjus apie didžiausio masto kompanijos istorijoje duomenų saugumo pažeidimus.