40 proc. tyrimų, anot tarnybos, pradėta dėl klaidinamos reklamos. Tuo tarpu trečdaliu atveju inicijuoti tyrimai dėl galimai nepagrįstai padidintų kainų, taip pat nustatyta agresyvios veiklos požymių.

Klaidinamos reklamos atvejais vartotojams internete buvo siūloma įsigyti apsaugines kaukes, maisto papildus bei vandens filtrus, nurodant, kad šie turi antibakterinių savybių ar netgi apsaugo nuo COVID-19 viruso.

Plovikliai ar kosmetikos produktai buvo reklamuojami kaip dezinfekantai. Gauta pranešimų ir apie vaistus, tariamai gydančius nuo koronaviruso.

Tarnyba pranešime teigia, kad kainų srityje daugiausiai pranešimų sulaukta dėl dezinfekcinio skysčio, kiek mažiau – dėl apsauginių kaukių bei respiratorių galimai nepagrįstai padidintų kainų.

Taip pat sulaukta ir vartotojų pranešimų dėl padidintų maisto produktų, ypač mėsos, kainų.

VVTAT atliko tam tikrų internete parduodamų prekių kainų pokyčio stebėseną. Dvi savaites buvo stebimos medicininių kaukių, dezinfekcinių prekių, higienos prekių bei kai kurių maisto produktų kainos, tačiau stebėjimo laikotarpiu kainų pokytis nebuvo nustatytas, kainos išliko pakankamai stabilios.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)