„Susigundžiau sudalyvauti akcijoje. Visada juk akcijos vilioja. Akis užkliuvo už akcijos virtoms mėsos dešrelėms: buvo skelbiama, kad perkant vieną pakuotę, antrą gauni nemokamai. Norėjau nusipirkti jau dvi pakuotes dešrelių, tačiau, kai pamačiau, kokios tos dešrelės pakuotės viduje, net pasišlykštėjau: jos buvo supelijusios, apglitusios“, – pasakojo Vilius.

Panevėžietis teigė, kad trumpai galiojančių maisto produktų retai kada ir perka, bet šįkart susigundė skelbiama akcija.

„Jau seniai nebeperku „Norfose“ trumpo galiojimo maisto produktų, nes teko pirkti ir mėsos faršą, kuris buvo sugedęs. Draugui teko nusipirkti lašišos, kuri buvo smirdanti ir pasibaigusio galiojimo. Nesuprantu, kaip galima pardavinėti tokius produktus“, – kalbėjo Vilius.

Išėmė iš prekybos

Pasak prekybos tinklo „Norfa“ atstovo spaudai Dariaus Ryliškio, Vasario 16-osios gatvėje esančioje „Norfos“ parduotuvėje tikrai nebeprekiaujama sugedusiomis mėsos dešrelėmis.

„Pasikalbėjus su prekybos tinklo „Norfa“ direktore, buvome informuoti, kad prekyboje jau nebėra supelijusių dešrelių, kurias pirkėjas matė sekmadienį. Jei tokį pakelį pastebėjo konfidencialus pirkėjas, atsiprašome jo. Pirkėjas visada gali grąžinti sugedusią produkciją ir susigrąžinti pinigus. Arba – netinkamą produkcija pakeisti tinkama“, – naujienų portalui JP komentavo D. Ryliškis.

Gadina reputaciją

Naujienų portalas rašė, kad visai neseniai incidentas kilo ir Molainių gatvėje esančioje „Norfos“ parduotuvėje.

Priminsime, kad buvo užfiksuotas šokiruojantis vaizdas, kai darbuotoja laipiojo ant prekių lentynų.

„Norfa“ atstovas spaudai D. Ryliškis aiškino, kad prekybos tinklo darbuotojai yra įpareigoti tinkamai prižiūrėti prekes ir jų kokybę, nes kitaip – praras pirkėjus.

„Į prekybos tinklo „Norfa“ problemas reaguoja vadovybė, sistemingai vykdanti kokybės patikras, nes darbuotojas kiekvieną dieną privalo peržiūrėti prekes, jei reikia – jas pašalinti iš lentynos. Šįkart klaidų pasitaikė, tačiau tikimės, kad daugiau tai nepasikartos“, – kalbėjo D. Ryliškis.

„Esame suinteresuoti, kad pirkėjai nebūtų nepatenkinti, nes tai – mūsų pirkėjas, o tokie dalykai atgraso mūsų pirkėją ir jį prarandame. Taip pat – gadina prekybos tinklo „Norfa“ reputaciją. Visais įmanomais būdais bandome jos išvengti“ –teigė prekybos centro „Norfa“ atstovas spaudai.

Skundų negavo

Tuo tarpu Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Panevėžio departamento vadovas Žydrūnas Vaišvila teigė, kad kiekvienas prekybos centras turi savo procedūras, kaip tinkamai privalo elgtis darbuotojai.

„Šiuo atveju už maisto kokybę atsakingas pats prekybos tinklas „Norfa“. Kiekvieną rytą reikia tinkamai peržiūrėti produkciją, ar nėra sugedusių produktų. Jei prekybos tinklo darbuotojai netinkamai atlieka savo darbą, gali būti baudžiami, tačiau tam reikia pagrįstų faktų ar neatitikimų, kurie užtikrintų pažeidimą.

Dėl sugedusių mėsos dešrelių parduotuvėje „Norfa“ skundų negavome. Priminsiu, kad piliečiai visada gali pateikti skundą“, – teigė Ž. Vaišvila.