„Prisijungiau prie elektroninės bankininkystės ir matau, kad gavėjui „Wolt Lithuania“ buvo sumokėti 399 eurai. Iškart puoliau tikrinti savo „Wolt“ paskyros, bet ten nieko panašaus nėra, tokio užsakymo nebūta“, – Delfi pasakoja vilnietis Vytautas.

Jis savo banko sąskaitą iškart užblokavo ir kreipėsi „Wolt“ klientų aptarnavimo centrą. Iš jo sulaukė atsakymo, kad dėl asmens apsaugos įstatymų bendrovė negali atskleisti, kas atliko užsakymą, kuris buvo apmokėtas iš Vytauto sąskaitos.

„Wolt“ nukentėjusiam klientui pasiūlė kreiptis į policiją ir nurodė, kad tokiu atveju įmonė bendradarbiautų ir pateiktų visą informaciją.

„Labai gaila, kad nutiko tokia situacija. Tačiau nesijaudinkite – jei kreiptumėtės į policiją, mūsų turimų duomenų tikrai užtektų, kad atgautumėte pinigus už užsakymą, kurio neatlikote“, – atsakymą pateikė „Wolt“ klientų aptarnavimo specialistė.

Vytautas pareiškimą policijai parašė ir dabar laukia, kol bus pradėtas tyrimas.

Informaciją pateiks pareigūnams

Tuo metu „Wolt Baltics“ generalinis direktorius Mantas Lomsargis Delfi teigia, kad iš įmonės turimų duomenų atrodo, jog kliento kortelės informaciją kažkas pasisavino ir ja pasinaudojo neteisėtai.

„Tokiais atvejais problema yra ne ta, kad į „Wolt“ paskyrą ar sistemas kokiu nors būdu buvo įsilaužta, o ta, kad kliento kortelės duomenys buvo pavogti kažkur kitur. Ši situacija panaši į atvejį, kai kortelė būna pavagiama ir panaudojama, pavyzdžiui, atsiskaityti už pirkinius prekybos cente. Prekybos centras tokiu atveju aktyvaus vaidmens nevaidina“, – aiškina M. Lomsargis.

Mantas Lomsargis

Jis „Wolt“ klientams pataria naudoti įvairius būdus savo duomenims apsaugoti – nuolat atnaujinti slaptažodžius, taikyti dviejų veiksmų autentifikavimą, apsiperkant internetu naudotis virtualiomis kortelėmis ir po atsiskaitymo jas iškart išjungti.

„Nukentėjęs klientas jau kreipėsi į mus, klientų aptarnavimo tarnyba jam patarė išjungti kortelę ir kuo greičiau kreiptis į policiją ir savo banką. Jei kortelė ar jos duomenys buvo pavogti, turime paprašyti kliento asmeniškai apie tai pranešti policijai, nes dėl BDAR nuostatų negalime atskleisti informacijos apie pirkinius, nesusijusius su kliento asmenine paskyra. Mes visada bendradarbiaujame su policija ir suteikiame jai visą informaciją, kuri gali padėti atliekant tyrimą“, – nurodo „Wolt Baltics“ vadovas.

Jis pažymi, kad „Wolt“ atsakingai žiūri į sukčiavimo prevenciją ir mokėjimų saugumą, o visi atsiskaitymai yra apdorojami sertifikuotų partnerių, užšifruojančių mokėjimų informaciją vos ją įvedus.

„Niekas „Wolt“ neturi prieigos prie visos vartotojų kortelių informacijos“, – teigia M. Lomsargis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)