Užimtumo tarnyba šiuo metu negali registruoti klientų pranešimų ir teikti jiems paslaugų, nes neveikia elektroninio parašo funkcija dėl Registrų centro informacinių sistemų sutrikimų“, – trečiadienį pranešė Užimtumo tarnybos atstovė spaudai Milda Jankauskienė.

Anot jos, pašalinus gedimus ir atnaujinus elektroninio parašo funkciją, darbdaviai vėl galės teikti reikalingus dokumentus.

Kaip BNS informavo Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus, įstaigos elektroninio parašo paslauga veikia, tačiau keblumų gali kilti, kai „vartotojai naudoja (...) mobilųjį elektroninį parašą“.

„Registrų centro teikiama e.parašo paslauga veikia – klientai, turintys Registrų centro išduotą e.parašo įrenginį, gali pasirašyti dokumentus ir identifikuoti save naudodamiesi elektroninėmis paslaugomis“, – sakė jis.

„Minėtą asmens tapatybės nustatymo paslaugą Registrų centras teikia ir daliai įstaigų, tarp jų ir Užimtumo tarnybai, kai vartotojai naudoja ne Registrų centro išduotą e.parašo įrenginį, o, pavyzdžiui, turi mobilųjį elektroninį parašą. Tokiems vartotojams šiuo metu gali kilti keblumų jungiantis prie šių įstaigų elektroninių sistemų“, – pridūrė RC atstovas.

Pasak M. Samkaus, problema yra žinoma ir siekiama ją kuo greičiau išspręsti.

Po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to sutriko įstaigos valdomų sistemų veikla.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)