Užimtumo tarnyba atkreipia dėmesį, kad nuo šių metų gegužės 1 d., atšaukus ekstremaliąją situaciją Lietuvoje, registracijos paslauga telefonu Užimtumo tarnyboje neteikiama.

Registruotis Užimtumo tarnyboje asmenys gali pasinaudodami elektronine paslauga „Registracija Užimtumo tarnyboje“ arba tiesiogiai atvykę į savo gyvenamosios vietos Užimtumo tarnybos administracinį padalinį – klientų aptarnavimo skyrių.

Pageidaujamą darbo rinkos paslaugų teikimo būdą gali pasirinkti patys asmenys, tačiau atkreipiamas dėmesys, kad aptarnaujantis specialistas, atsižvelgęs į individualią asmens situaciją, patvirtins pasirinktą arba siūlys kitą aptarnavimo būdą.

Darbo rinkos paslaugos teikiamos tokiu būdu, kokį sutarė darbo ieškantis asmuo ir aptarnaujantis specialistas. Siekiant kuo kokybiškiau ir efektyviau suteikti darbo rinkos paslaugas, Užimtumo tarnybos specialistai taip pat kviečia asmenis atvykti neplanine tvarka kontaktinei konsultacijai, priimti tinkamo darbo pasiūlymą, dalyvauti sutartoje aktyvios darbo rinkos politikos priemonėje.

Klientai apie paskirtą neplaninio atvykimo laiką informuojami sutarta nuotolinio informavimo priemone – telefono skambučiu, SMS žinute, elektroniniu paštu, naudojantis Užimtumo tarnybos elektroninėmis paslaugomis ar siunčiant kvietimą atvykti paštu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją