Pasak pranešimo, vartotojos savo prašymuose dažniausiai nurodė, kad jos asmeniškai buvo pakviestos nemokamoms grožio procedūroms į „D Service“ grožio ir sveikatinimo saloną „Golden Touch“ Vilniuje, nurodant, kad nemokamą procedūrą padovanojo draugė arba vartotoja procedūrą gavo draugės dėka.

Tuo metu bendrovė tvirtina nesutinkanti su sprendimu, tačiau į teismą kreiptis neketina.

Siūlė sudaryti vartojimo kredito sutartis

Vartotojų teigimu, salono darbuotojai visą grožio procedūros atlikimo laiką primygtinai ragino pirkti brangų kosmetikos rinkinį, nurodydavo, jog kaip priedą vartotojos gaus dovanų nemokamas procedūras, diagnostikas, treniruotes, kvietimus į organizuojamus renginius.

Pateikdami pasiūlymus UAB „D Service“ atstovai nurodydavo, kad kosmetikos rinkiniui taikomas specialus akcijos pasiūlymas, nes ne akcijos metu jis neva kainuoja dukart brangiau ir ragindavo nedelsiant sudaryti pirkimo – pardavimo sutartį.

Kadangi net ir tariamos akcijos metu siūlomas produktas kainavo brangiai, neturinčioms pakankamai pinigų vartotojoms vietoje buvo siūloma sudaryti vartojimo kredito sutartis.

„Į Tarnybą besikreipusios vartotojos teigė, kad jos nebuvo supažindintos su vartojimo kredito sąlygomis, neturėdavo laiko pagalvoti ir apsispręsti, sutartys buvo sudarytos panaudojant pernelyg didelę įtaką bei psichologinį spaudimą ir nurodė, kad nori grąžinti kosmetikos rinkinius ir nutraukti vartojimo kredito sutartis", - rašoma pranešime spaudai.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, atlikdama UAB „D Service“ galimai nesąžiningos veiklos tyrimą nustatė, kad bendrovė leidimą – higienos pasą užsiimti grožio paslaugų veikla (plaukų priežiūros paslaugomis ir veido priežiūros paslaugomis) gavo tik 2015 m. lapkričio 18 d., t.y. jau po prašymus pateikusių vartotojų apsilankymo grožio ir sveikatinimo centre „Golden Touch“.

Pasak tarnybos, nors iki tol bendrovė neturėjo teisės atlikinėti jokių veido ar plaukų procedūrų ir verstis grožio paslaugų bei medicinos paslaugų veikla, vartotojoms buvo sudaromas įspūdis, kad jos atvyksta į teisėtai veikiantį grožio saloną, kuriame dirba grožio paslaugų ar medicinos specialistai. Bendrovės darbuotojai, atlikę plaukų arba veido odos diagnostiką, įtikinėjo, kad vartotojų plaukų ar veido odos būklė yra labai prasta, ir dar nepabaigę kosmetinių procedūrų įkalbinėjo jas įsigyti kosmetinius rinkinius.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, įvertinusi visą UAB „D Service“ veiklos modelį, konstatavo, kad vartotojų atžvilgiu bendrovė vykdė agresyvią veiklą, kuri labai apribojo arba galėjo apriboti vidutinio vartotojo pasirinkimo laisvę arba elgesį produkto atžvilgiu ir vidutinis vartotojas buvo skatinamas priimti tokį sprendimą dėl sandorio, kurio jis kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmęs.

Išnagrinėjusi bylą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimą, skyrė UAB „D Service“ 4000 eurų baudą.

Investuos į kvalifikacijos kėlimą

Tuo metu „Golden Touch“ prekės ženklo savininkė UAB „D service“ pranešime spaudai nurodo, kad tarnybos sprendimą dėl nesąžiningos komercinės veiklos vertiname kaip galimybę tobulinti savo veiklą ir bendravimą su klientais.

Pasak pranešimo, savo veiklą 2015 metų balandį pradėjusi įmonė vos per pusę metų lojalių klientų ratą išplėtė iki beveik 600. Įmonė Lietuvoje investavo per 200 000 eurų, sukūrė beveik 60 darbo vietų ir planuoja jas dvigubinti.

Per pirmąjį veiklos pusmetį vien pridėtinės vertės mokesčio į biudžetą sumokėta per 150 000 eurų. Grožio salone naudojama kosmetika yra notifikuota, išbandyta Europos Sąjungoje, elektros prietaisai sertifikuoti.

„Mūsų įmonė labai kruopščiai ir atsakingai vertina kiekvienos klientės informaciją, pateiktus prašymus dėl sutarčių nutraukimo – juos mes analizuojame ir priimame sprendimą per 10 dienų. Visi klienčių pageidavimai dėl sutarčių nutraukimo iki šiol yra patenkinti ir išspręsti taikiai jų labui“, – pranešime spaudai teigia „D service“ teisininkas Erikas Bartaševičius.

„Verslas yra dinamiškas ir greitai prisitaikantis, o kontroliuojančios institucijos, prieš bausdamos verslininkus, galėtų padėti geriau suprasti, kaip praktiškai veikia tam tikri įstatymai. Visiems žinoma tiesa, kad teorija dažnai skiriasi nuo praktikos, todėl pavyzdžiai iš praktikos, patarimai labai svarbūs, norint išvengti nesusipratimų tarp verslo atstovų ir vartotojų. Tai įvertindami, esame nusiteikę bendradarbiauti su VVTAT, siekdami kuo operatyviau ir efektyviau spręsti vartotojams aktualius klausimus“, – sako Erikas Bartaševičius.

Jis taip pat pažymi, kad įmonė ir toliau investuos į darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, klientų aptarnavimą bei nuolatinį kokybės gerinimą.

Jis taip pat akcentuoja, kad VVTAT sprendimas skirti baudą yra skubotas, ir įmonės vadovybė su juo nesutinka, tačiau į teismą kreiptis neketina.

Jo teigimu, bendrovė iškart reagavo į VVTAT pateiktas rekomendacijas ir padarė reikalingus pakeitimus, kad įmonės klientams nekiltų pagrindo abejoti dėl teikiamos informacijos ir paslaugų kokybės bei darbuotojų kompetencijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)