Tyrimo metu Konkurencijos taryba nustatė, kad „Studio moderna” nuo 2009 m. sausio mėnesio iki 2012 m. spalio 16 d. skleidė reklamą apie „Dr. Levine‘s“ magnetines kelių ir riešo juosteles ir magnetinį nugaros diržą.

Reklamoje buvo teigiama, kad prekės turi poveikį skausmo, patinimo, sąstingio (sąnario lankstumo), artrito, nemigos, uždegimo, radikulito, raumenų atpalaidavimo, kraujo apytakos gerinimo atžvilgiu bei sudarė įspūdį, kad minėtos prekės yra terapijos priemonė.

Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad bendrovės skleisti teiginiai atitinka medicinos prietaiso apibūdinimą. Tačiau, tyrimo metu nustatė, kad minėtos prekės nėra registruotos kaip medicinos prietaisai, turintys reklamoje nurodytas savybes, o „Studio moderna” pateikti įrodymai taip pat niekaip nepagrindė skleistų reklaminių teiginių

Taryba teigia, kad įmonei skirta 83,7 tūkst. Lt bauda, atsižvelgiant į ilgą reklamos sklaidos trukmę ir labai didelį sklaidos mastą, taip pat ir lengvinančias bei sunkinančias aplinkybes – įmonė nutraukė reklamos kampanija, tačiau nebe pirmą kartą baudžiama už Reklamos įstatymo pažeidimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (141)