Kontrolės institucija taip pat pradėjo išankstinio internetinio rezervavimo svetainių „Expedia“ bei „Booking.com“ tyrimą, pareiškusi, kad dėl šių svetainių susitarimų su viešbučiais klientams gali būti užkirstas kelias pasinaudoti geresniais pasiūlymais.

Antradienį pateiktoje ataskaitoje antikorupcijos institucija teigia gavusi vartotojų, viešbučių ir restoranų savininkų skundų dėl svetainės „TripAdvisor“.

„TripAdvisor“ yra kelionių tinklalapis, kuriame skelbiama skaitytojų nuomonė apie viešbučius ir restoranus. Kontrolės institucijos tinklalapyje paskelbtame atskirame dokumente teigiama, jog „TripAdvisor“ galėjo skelbti nuomones žmonių, niekada nesilankiusių viešbučiuose ir restoranuose, kuriuos jie įvertino svetainėje.

Taip pat pranešta, kad „TripAdvisor“ svetainėje nenubrėžta aiški riba tarp informacijos, kurią teikia nepriklausomi keliautojai, ir tarp verslo profilių, už kuriuos viešbučiai ir restoranai sumoka, kad būtų skelbiami tinklalapyje.

„TripAdvisor“ kol kas nepateikė komentarų.

Kontrolės tarnyba pirmadienį pateikė ataskaitą ir apie kitas išankstinio rezervavimo svetaines – „Expedia“ bei „Booking.com“.

„Siekiama ištirti „Booking“ ir „Expedia“ svetainėse taikomas sąlygas, kurios neleidžia viešbučiams siūlyti geresnių kainų bei sąlygų kitose interneto svetainėse (įskaitant ir pačių viešbučių tinklalapius)“, – teigiama joje.

„Institucija mano, kad tokios sąlygos, kurias naudoja dvi pagrindinės platformos rinkoje, gali gerokai mažinti konkurencingumą.“
Antikorupcijos tarnyba pranešė, kad tyrimas bus baigtas 2015 m. rugpjūčio mėn.

Bendrovė „Priceline Group“, kuriai priklauso svetainė „Booking.com“, kol kas nepateikė komentarų. Jų nepateikė ir „Expedia“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)