Lietuvos banko pranešime nurodoma, kad kad įstaigos procedūros, susijusios su klientų pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimu ir valdymu, turėjo trūkumų – nebuvo tinkamai nustatomi ir vertinami produkto, paslaugų ir operacijų rizikos veiksniai.

„UAB „TransferGo Lithuania“ taikytos procedūros ne visada užtikrindavo, kad būtų tinkamai nustatoma klientų, jų atstovų ar naudos gavėjų tapatybė. Įstaiga ne visais atvejais rinko informaciją apie klientų dalykinių santykių tikslą ir numatomą pobūdį, ne visada tinkamai tikrino informaciją apie kliento naudos gavėją patikimuose ir nepriklausomuose šaltiniuose.

Be to, įstaiga ne visada užtikrindavo, kad būtų tinkamai taikomos sustiprinto kliento tapatybės nustatymo procedūros didelės rizikos klientams“, – nurodė Lietuvos bankas.

Lietuvos bankas įpareigojo įstaigą visus nustatytus teisės aktų pažeidimus ir trūkumus pašalinti ne vėliau kaip iki 2023 m. gruodžio 1 d.

UAB „TransferGo Lithuania“ Lietuvos bankui jau yra pateikusi trūkumų šalinimo planą ir nurodžiusi, kad dalis nustatytų trūkumų jau pašalinta.

Taip pat Lietuvos bankas nustatė, kad trūkumų turėjo UAB „TransferGo Lithuania“ vidaus kontrolės sistema.

„Įstaiga neužtikrino tinkamų vidaus kontrolės procedūrų, susijusių su registracijos žurnalų tvarkymu, informacijos apie reikalavimų vykdymą valdymu ir komunikacija bei pačių vidaus procedūrų tvirtinimu. Įstaiga teisės aktų nustatyta tvarka nebuvo paskyrusi valdybos nario, atsakingo už pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos priemonių įgyvendinimą, ir vadovaujančio darbuotojo, kuris bendradarbiautų su Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT)“, – praneša Lietuvos bankas ir nurodo, kad už šiuos pažeidimus skirtas įspėjimas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją