Paskutinį 2022 metų ketvirtį „Telia“ pajamos per metus padidėjo 2,8 proc. – iki 116,4 mln. eurų. Ketvirčio EBITDA, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, augo 12,7 proc. ir siekė 36,2 mln. eurų, o grynasis pelnas mažėjo 4,1 proc. – iki 14,7 mln. eurų dėl ankstesnių rekordinių investicijų į tinklo plėtrą.

Labiausiai augo IT ir ryšio paslaugų poreikis

Naujos IT sprendimų sutartys „Telia“ IT paslaugų pardavimus per 12 mėnesių padidino 19,7 proc., mažmeninių mobiliojo ryšio paslaugų pardavimas augo 16,6 proc., o plačiajuosčio interneto – 9,1 procento.

Per metus į „Telia“ atėjo 86 tūkst. naujų mobiliojo ryšio paslaugų klientų ir dabar „Telia“ ryšiu naudojasi 1,6 mln. abonentų. Ypač ryškus buvo išankstinio mokėjimo paslaugos „Ežys“ naujų vartotojų skaičiaus augimas – pernai per 12 mėnesių „Ežio“ klientų padaugėjo 44 tūkst. – iki 326 tūkst. Pajamos už „Ežio“ paslaugas tuo pačiu laikotarpiu augo 37 proc.

Rekordinės investicijos į didžiausios Lietuvoje „Telia Play“ TV platformos plėtrą ir autorinį turinį vien per paskutinį metų ketvirtį pritraukė 2 tūkst. naujų klientų ir grąžino išmaniosios TV klientų augimą – ja dabar naudojasi 257 tūkst. namų ūkių. Šviesolaidinio interneto klientų pernai per metus augo 2,6 proc. – iki 313 tūkst., teigiama bendrovės pranešime.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją