Iš Vilniaus „Teleperformance“ klientams visame pasaulyje teikia pagrindines klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, paraiškų pateikimo dėl vizos valdymo, duomenų analizės ir skolų išieškojimo paslaugas bei vertimo internetu sprendimus, pranešė užsienio investicijų plėtros agentūra „Investuok Lietuvoje“.

„Kai Lietuvoje dėl koronaviruso buvo įvesti apribojimai, užtrukome pora dienų, kol perkėlėme darbuotojus dirbti iš namų. (...) Mums pavyko išvengti atleidimų iš darbo ir mes netgi sukūrėme naujų darbo vietų“, – sakė „Teleperformance Lietuva“ žmogiškųjų išteklių verslo partnerė Natalija Arechtina.

Biure Vilniuje paslaugos teikiamos anglų, lietuvių, švedų, portugalų, ispanų, rusų, graikų ir hebrajų kalbomis. Daugiakalbiškumą įmonė vertina kaip vieną pagrindinių Lietuvos specialistų privalumų.

Šiuo metu „Teleperformance“ ieško gerai anglų ir rusų kalbas mokančių specialistų, kurie turės peržiūrėti ir valdyti vartotojų sukurtą turinį.

171 tūkst. kompiuterizuotų „Teleperformance“ darbo stočių veikia 76 šalyse ir aptarnauja 160 rinkų. „Teleperformance“ didelių tarptautinių įmonių vardu tvarko programas 265 kalbomis ir tarmėmis.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)