„Teismo nuomone, „Marlboro Classics“ prekės ženklas drabužiuose gali būti vertinamas kaip paslėpta reklama, o tai nuo atsakomybės neatleidžia. Įmonė nepagrįstai teigė, kad Marlboro yra tik miestelis JAV, kuris savaime nereiškia tabako gaminių pavadinimo, - DELFI sakė VAAT pirmininkės padėjėja ryšiams su visuomene Sigita Jacinevičienė-Baltaduonė. - Todėl VTAKT sprendimas, kad AB „Apranga“ pažeidė Tabako kontrolės įstatymo reikalavimus yra teisėtas ir neprieštarauja nacionalinei bei tarptautinei teismų praktikai“.
Tačiau vienu punktu teismas patenkino prekybininkų skundą: nustatyta, kad VTAKT neturi įgaliojimų, todėl negalėjo įpareigoti AB „Apranga“ panaikinti pažeidimą – nutraukti prekybą „Marlboro Classics“ prekės ženklo drabužiais.
DELFI primena, jog VTAKT pavasarį nustatė, kad ant kai kurių AB „Apranga“ platinamų drabužių etikečių jų pavadinimas užrašytas taip pat, kaip ir ant „Marlboro“ cigarečių. Etiketėse pastebėtas ir šio prekės ženklo simbolis kaubojus.
VTAKT taip pat nustatė, kad „Marlboro Classics“ prekės ženklo drabužių lauko reklama skatina įsigyti ir vartoti tabako gaminius.
Reklamą platinusi bendrovė ir AB „Apranga“ buvo nubaustos po 7,5 tūkst. litų bauda. Įmonė taip pat buvo įpareigota nustoti prekiauti „Marlboro Classics“ drabužiais.