NTAKD įmonei skyrė baudą už elektroninio „iQOS“ prietaiso reklamą, kurią traktavo, kaip paslėptą su šiuo prietaisu naudojamų bedūmių tabako gaminių reklamą.

„Philip Morris Baltic“ Korporacijos reikalų vadovas Lietuvai Kęstutis Straigis pranešime žiniasklaidai teigia, kad kompanija svarsto galimybę apskųsti sprendimą Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

Pasak K. Straigio, „Philip Morris Baltic“ nesutinka su teismo sprendimu, nes įstatymai aiškiai įpareigoja gamintoją vartotojams teikti būtiną ir esminę informaciją apie parduodamas prekes.

„Byloje nagrinėta informacinė medžiaga apie elektroninį prietaisą „iQOS“ ne tik atitinka įstatymuose pateiktus reikalavimus, tačiau ir atspindi mūsų kompanijos pastangas teikti vartotojams tikslią informaciją apie novatorišką produktą, taip gerbiant vartotojo teisę rinktis pagrįstai“, - teigia K. Straigis.

Praėjusiais metais „Philip Morris“ paskelbė pradedanti įgyvendinanti pasaulinę strategiją, kuria siekiama, kad įprastines cigaretes visiškai pakeistų bedūmiai tabako gaminiai.

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, pasaulyje rūko 1,1 mlrd. žmonių - daugiau kaip 20 proc. vyresnių nei 15 metų amžiaus gyventojų. Nuo rūkymo ir jo sukeltų ligų pasaulyje per metus miršta apie 6 mln. žmonių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)