Lietuvos rinkos neužtenka

Internete verslą kuriantys lietuviai tikisi, kad jų projektai anksčiau ar vėliau sulauks sėkmės ne tik vidinėje rinkoje, bet taps populiarūs ir visame pasaulyje. Tokios ateities viliasi sulaukti ir T. Augulis su nauju internetiniu projektu, kuris leis patogiai ir greitai susiplanuoti atostogas be kelionių agentūros pagalbos.

Internetinis portalas jau nuo pat pirmos dienos lankytojams kelionių paslaugas leidžia užsisakyti septyniomis kalbomis: anglų, ispanų, italų, prancūzų, rusų, lenkų ir lietuvių. „Projektas yra tarptautinis. Lietuvai ypatingas dėmesys nebus skiriamas, tačiau tinklalapiu naudotis bus patogu ir lietuviams, - pasakojo idėjos autorius. - Ypač populiarus jis turėtų būti tarp žmonių, kurie dar neįpratę pirkti internete“.

T. Augulis teigė, kad jam ir idėjos bendraautorei Alinai Kleinauskaitei idėja sukurti tokį internetinį tinklalapį kilo kelerius metus sekus turizmo tendencijas: „Vis daugiau žmonių perka pigių skrydžių bendrovių bilietus, kelionių agentūrų įtaka turistams vis mažėja, gyventojai mieliau planuoja atostogas patys, nes nori būti nepriklausomi bei mažiau mokėti už paslaugas“.

Pastebėjęs tokius gyventojų vartojimo pokyčius verslininkas prieš pusantrų metų nusprendė sukurti internetinę platformą, kurioje atostogas planuojantis asmuo galėtų pats susidėlioti ir užsisakyti kelionės detales.

Simboliškai balandžio 13 d., penktadienį, startavęs projektas jau leidžia išsirinkti viešbučius, pervežimus, ekskursijas ir renginius visame pasaulyje. Idėjos autorius tikina, kad turistai šį tinklalapį turėtų pamėgti, nes visas paslaugas jie gali „susimesti“ į internetinių pirkinių krepšelį ir susimokėti vienu paspaudimu. „Siūlysime klientams tik tas paslaugas, kurios tuo metu yra prieinamos. Nereikės laukti, kad, pavyzdžiui, viešbutis patvirtintų, jog vietos yra laisvos jums norimu metu“, - naujo projekto privalumus dėstė pašnekovas.

Siūlys ir daugiau paslaugų

Rezervavimo sistema mybookingspace.com
Pasaulį virtualia kelionių agentūra pasiryžęs užkariauti T.Augulis pasakojo, kad ateityje klientai galės internetu užsisakyti ir daugiau su kelionėmis susijusių paslaugų. Jau planuojama siūlyti automobilių nuomos paslaugas, gastronomines keliones ar pilnus asmeninių kelionių paketus.

Toliau vystant projektą planuojama pritraukti ir kemperiais keliaujančius turistus. „Pardavinėsime maršrutus, kad žmogus žinotų, kur galima sustoti, ką galima pamatyti, kiek viskas kainuoja. Iš siūlomų maršrutų klientas galės susidėlioti savo norimą kelionę“, - aiškino idėjos autorius. Planuojama, daugiau dėmesio skirti ir keliaujančiam jaunimui, kuriam bus suteiktos galimybės rasti itin pigų apsistojimą nakvynės namuose.

„Jei nusipirkote pigius bilietus į Romą savaitgaliui, šiame tinklalapyje galėsite rasti ne tik viešbutį, net ir tuo metu Italijos sostinėje vykstančius renginius, ekskursijas, kiek kainuos kelionė nuo oro uosto iki viešbučio. Turistui siūlome paslaugų kompleksą, kad jam nereikėtų atskirai ieškoti informacijos skirtinguose puslapiuose“, - pasakojo verslininkas.

Internetinio verslo entuziastas tikina, kad klientams siūlys itin patrauklias nakvynės kainas: „Jei žmogus tiesiogiai kreipsis į viešbutį, labai retas atvejis, kad jam bus pasiūlyta geresnė kaina nei perkant per kelionių agentūrą. Jos viešbučius užsako urmu, todėl ir kainos daug patrauklesnės. Mums pavyko susitarti su penkiais žymiausiais pasaulio turizmo paslaugų tiekėjais, kurie siūlys tinklalapyje geriausias viešbučių kainas“.

Kol kas internetiniame tinklalapyje turistams nepavyks užsisakyti lėktuvo bilietų. Idėjos autorius tikino, kad pradėti teikti šią paslaugą – labai ilgas procesas, todėl susidomėjusiems jo projektu dar teks palaukti.

T.Augulis prasitarė, kad problemų kilo ir ieškant bendraminčių užsienio šalyse. „Pastebėjome, kad į Lietuvą vis dar žiūrima kaip į „bananų“ šalį. Ne visos pasaulio kompanijos nori dirbti su Lietuva. Nupirkti paslaugą yra labai sunku, jei pardavėjai mato, kad esi iš Lietuvos. Pavyzdžiui, turime vieną tarptautinį telefono numerį, tačiau mums net neleidžia sąskaitos papildyti lietuviška banko kortele, turime ieškoti, kad galės sumokėti iš užsienio“, - problemas dėstė projekto autorius.

Kelionių agentūrų neliks?

Jau penkerius metus turizmo verslą stebintis T.Augulis spėja, kad ateityje įprastinių kelionių agentūrų gali nebelikti: „Jos taps virtualios. Kažin, ar kas nors begalės leisti prabangą turėti biurą Gedimino prospekte“. Pašnekovas sutinka, kad žmonių, apsilankančių turizmo agentūrose vis dar yra, tačiau, jo nuomone, žmonės vis dažniau atostogas susiplanuoja internetu: iš pradžių nusiperka bilietus lėktuvu, o tada sprendžia kaip ir kur praleisti laiką svečioje šalyje.

Paklaustas, ar tiki savo projekto tarptautine sėkme T.Augulis teigia, kad skaitant Iljos Laurso, kuris įkūrė pasaulyje sulaukusią sėkmės „GetJar“ programėlių kompaniją, mintis ir istoriją jis supranta, kad naujo virtualaus kelionių tinklalapio laukia šviesi ateitis. „Lietuviai gal tiek daug ir neuždirba kaip kokie anglai, bet mes turime geresnių idėjų“, - kalbėjo pašnekovas. Vyras tiki, kad investicijos šiam projektui turėtų atsipirkti per trejus metus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (100)