Į naują tarą, dešimteriopai išsaugančią alaus šviežumą ir kokybę, nei įprastinė plastmasinė tara, "Švyturys-Utenos alus" investavo per 1 mln. litų.

"Naująją tarą galima būtų pavadinti "revoliucine" - joje panaudotos šiuolaikinės technologijos leidžia užtikrinti tikrąjį alaus skonį daugelį savaičių po pagaminimo datos", - teigė "Švyturio-Utenos alaus" generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Šią naujovę Lietuvos bendrovė kartu su kitomis Skandinavijos koncernui "Baltic Beverages Holding" (BBH) priklausančiomis Latvijos "Aldaris" ir Estijos "Saku" daryklomis įgyvendina pirmosios Baltijos šalyse. BBH įmonės visose trijose Baltijos šalyse į naująją pakuotę investavo per 1 mln. eurų (daugiau kaip 3,453 mln. litų).

Pradėti pilstyti alų į naują pakuotę ketina ir Suomijos bendrovės "Olvi" valdomos daryklos, tarp kurių yra ir Kauno bendrovė "Ragutis".

Naujus PET butelius BBH įmonėms Baltijos šalyse tieks viena didžiausių Europoje plastikinės taros gamintojų - bendrovės "Nemuno bangos grupė" bei "Putokšnis". Alus bus siūlomas netradicinėje 1 litro talpos pakuotėje.

"Naujoji tara maždaug 10 kartų sumažina - praktiškai iki minimumo - išorinio deguonies patekimą į butelį. Naujo tipo kamštelis su specialiu įdėklu ne tik sugeria pylimo metu butelyje atsirandantį deguonį, bet iš esmės sustabdo alaus "išsivadėjimą" per kamščio zoną", - aiškino "Utenos" alaus vyriausiasis aludaris Gintaras Žiaukas.

2004 metais daugiau kaip trečdalis - 37 proc. - viso Lietuvoje parduoto alaus sudarė plastiko pakuotėje, ir šie pardavimai nuolat didėja.

Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis, šalies vidaus rinka pernai, palyginti su 2003 metais, išaugo 5,4 proc. nuo 24,163 mln. iki 25,462 mln. dekalitrų (dal). Realiai Lietuvos alaus rinka yra didesnė, nes šalyje oficialiai veikia apie 90 alaus daryklų, o įmonėms tenka konkuruoti ir su importuojamu bei nelegaliai verdamu alumi.

Lietuvos alaus rinkos lyderės pozicijų ir 2004 metais neužleidęs "Švyturys-Utenos alus" pernai pardavė 12,015 mln. dal alaus - 2,4 proc. daugiau nei 2003 metais (11,737 mln. dal). Per metus bendrovės užimama rinkos dalis sumažėjo nuo 48,6 iki 47,19 procento.

BBH turi 75,85 proc. "Švyturio-Utenos alaus" akcijų. Koncerno akcijas lygiomis dalimis - po 50 proc.- valdo dvi pasaulio alaus milžinės - Danijos "Carlsberg" bei Didžiosios Britanijos "Scottish&Newcastle".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją