Rinkos tyrimų bendrovės "AC Nielsen" duomenimis, vien per birželio ir liepos mėnesius, palyginti su balandžio-gegužės duomenimis, bendrovė brendžio pardavimus padidino 47,9 proc., teigiama "Stumbro" pranešime spaudai.

Labiausiai - 13,2 proc. - per du mėnesius išaugo "Stumbro brendžio" pardavimai, o brendžio "Gloria" realizacija litrais padidėjo 6 procentais. Kauno bendrovė savo gamykloje prieš keletą mėnesių pradėjo pilstyti ir kitų vartotojams gerai žinomų rūšių brendį "Kolumbs" ir "Victoria".

"Bendrovės rinkos dalį brendžio kategorijoje padidino ir tai, kad gamyba iš Latvijos gamyklų buvo perkelta į "Stumbrą", - sakė bendrovės generalinis direktorius Artūras Listavičius. - Tačiau mes neketiname tik džiaugtis tokia sėkme. Brendžiams ir toliau skirsime didžiulį dėmesį. Jau yra numatyti rinkodaros veiksmai, planuojame prekės ženklų atnaujinimą".

Pasak A. Listavičiaus, "Stumbras" stiprina turimas brendžio pozicijas ir Latvijoje. Šią savaitę vartotojus pasiekė naujasis Latvijos rinkai skirtas bendrovės brendis "Waterloo". Išleidęs naują produktą, "Stumbras" ketina atsiriekti 10 proc. Latvijos brendžio rinkos.

Šiuo metu "Stumbras" užima apie 35 proc. šalyje parduodamo alkoholio rinkos, brendis sudaro 9,6 proc., o degtinė - beveik 60 proc. visos bendrovės produkcijos.

Į prekės ženklus ir dizainą "Stumbras" šiais metais ketina investuoti per 3 mln. litų, o iš viso investicijos šiemet sieks daugiau nei 12 mln. litų.

"Stumbras" pirmąjį šių metų pusmetį patyrė 319,42 tūkst. litų neaudituotų nuostolių, tačiau per antrąjį ketvirtį gavo 1,2 mln. litų pelno. Per šešis 2004 metų mėnesius bendrovės apyvarta buvo 39,29 mln. litų - 9,8 proc. mažesnė nei pernai tuo pat metu (43,55 mln. litų).

2003 metais "Stumbras" gavo 11,477 mln. litų grynojo pelno - 28,3 proc. mažiau nei 2002-aisiais, o bendrovės apyvarta sumažėjo 7,1 proc. iki 94,33 mln. litų.

"MG Baltic" koncernui priklausantys "Mineraliniai vandenys" valdo 99,27 proc. "Stumbro" akcijų. Įmonėje dirba per 600 darbuotojų.

Didžiausią Lietuvos brendžio rinkos dalį - 41,6 proc. - šiemet atsiriekė bendrovė "Alita", o trečioje vietoje buvo "Alitos" valdomas "Anykščių vynas", kuriam priklauso 14,9 proc. rinkos.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją