„Reikalavimai metrikų sistemoms nuolat auga ir tampa vis sudėtingesni. Dėl įmonių plėtros į naujas rinkas ir dinaminių infrastruktūros sprendimų sparčiai auga surenkamų duomenų kiekis. Tuo pat metu įmonėms darosi vis svarbiau kuo greičiau reaguoti į besikeičiančias situacijas. Tai sukelia įdomias, tačiau techniškai gana sudėtingas problemas.
Remdamiesi praktiškai išbandytomis technologijomis ir įgyta patirtimi, siekiame sukurti pačią patikimiausią, lengviausiai plečiamą ir pritaikomą stebėsenos priemonę įmonėms, kurioms metrikos ir greita reakcija suteikia konkurencinį pranašumą, – sako „Chronosphere“ Lietuvos padalinio vadovas Mantas Klasavičius. – Mūsų tikslas – sudaryti organizacijoms sąlygas patikimai didinti veiklos mastą bei laiku priimti tikslius ir duomenimis pagrįstus sprendimus.“
2020 metais „Chronosphere“ beveik tris kartus padidino darbuotojų skaičių ir pritraukė daugiau nei 50 milijonų dolerių finansavimą savo veiklai plėsti. Šiuo metu visame pasaulyje „Chronosphere“ turi daugiau nei 60 darbuotojų, dirbančių pagrindiniuose įmonės padaliniuose Niujorke, Sietle ir Vilniuje.
„Chronosphere“ į Lietuvą atėjo 2020 metais. Tuo metu įmonė ruošėsi atidaryti programavimo biurą Europoje, kad galėtų geriau aptarnauti savo klientus ES šalyse. Darbuotojų komandai Lietuvoje pradėjo vadovauti po poros JAV praleistų metų į Vilnių grįžęs M. Klasavičius.
„Chronosphere“ steigėjams jau buvo pažįstama puikiai veikianti vietos infrastruktūra ir auganti technologijų bendruomenė, taip pat itin talentingi Lietuvos duomenų inžinerijos specialistai“, – sako M. Klasavičius.
„Chronosphere“ Vilniaus biuro komandos tiesiogiai dalyvauja kuriant pagrindinį įmonės produktą. M3 komanda siekia pagerinti metrikų saugojimo duomenų bazės, leidžiančios vykdyti didžiausių pasaulyje sistemų stebėsenos operacijas, patikimumą ir veiksmingumą. Infrastruktūros komanda kuria priemones, užtikrinančias, kad aptarnavimo kokybė visada atitiktų paslaugų teikimo sutarčių sąlygas, nes stebėsenos patikimumas mūsų klientams itin svarbus.
Per artimiausius trejus metus šis startuolis tikisi bent dvigubai išplėsti savo atstovybę Lietuvoje, kurioje šiuo metu dirba 11 žmonių.
„Chronosphere“ siūlys darbą patyrusiems „back-end“ programuotojams, turintiems patirties dirbant su žemo lygio ar daug duomenų apdorojančiomis sistemomis. Nors Europai skirtas „Chronosphere“ biuras veikia Vilniuje, įmonėje dirbama nuotoliniu būdu, tad ji yra pasirengusi samdyti specialistus iš visos ES ir, jei kandidatai pageidautų dirbti Lietuvoje, kompensuoti jų persikėlimo į Vilnių išlaidas. „Chronosphere“ siekia užtikrinti tinkamą darbo bei asmeninio gyvenimo pusiausvyrą ir siūlo patrauklų paskatų bei veiklos paketą, kad nuotolinis darbas džiugintų ir būtų produktyvus.
„Didėjant verslo sistemų kūrimo mastui ir kompleksiškumui, auga ir patikimų bei lengvai valdomų stebėsenos platformų poreikis, – sako laikinai einantis „Investuok Lietuvoje“ generalinio direktoriaus pareigas Gediminas Koryzna. – Talentingi Lietuvos technologijų specialistai neabejotinai sustiprins „Chronosphere“ komandą ir padės kurti įmonės produktą bei spręsti didžiausius veiklos iššūkius.“
„Chronosphere“ siūlo visapusišką sprendimą, padedantį sprendimų priėmėjams, programų ir infrastruktūros inžinieriams priimti tikslius, duomenimis pagrįstus sprendimus. Įmonės paslaugomis naudojasi ir nauji, ir seniau veikiantys startuoliai (kaip antai viena didžiausių pasaulyje maisto pristatymo bendrovių), ir gerai žinomos pasaulinės įmonės, tarp kurių yra ir tarptautinė finansinių paslaugų bendrovė.
Įmonę „Chronosphere“ 2019 m. įkūrė Martinas Mao ir Robas Skillingtonas. Pagrindinė bendrovės veikla – platformos, skirtos dideliems metrikų kiekiams išsaugoti, apdoroti ir analizuoti, kūrimas. „Chronosphere“ veikia „SaaS“ (angl. software as a service) principu ir yra paremta atvirojo kodo M3 metrikų platforma, sukurta steigėjų komandai dirbant bendrovėje „Uber“.
M3 platforma, per sekundę apdorojanti milijardus duomenų taškų ir aprėpianti šimtus tūkstančių grafikų bei perspėjimų (angl. alerts), įrodė, kad yra pajėgi apdoroti didžiulius duomenų kiekius, tad šią platformą pasirinko ir kiti prekių ženklai, pavyzdžiui, „Walmart“, „LinkedIn“ ir „FedEx“. Tačiau netrukus atvirojo kodo technologija jau nebesugebėjo užtikrinti didelių organizacijų ir sparčiai augančių technologijų bendrovių poreikių. Taip atsirado „Chronosphere“.