Kompanija, kuri pastaruoju metu kritikuojama dėl lėto pardavimų augimo Europoje, atidarys pirmąsias kavines Osle jau kitais metais, vėliau planuoja plėstis į Stokholmo rajonus.

Šuo metu Skandinavijoje veikia tik aštuonios kompanijos kavinės, įsikūrusios daugiausia geležinkelio stotyse ir oro uostuose. Mėgindama patraukti daugiau klientų, „Starbucks“ pasirašė sutartį su Norvegijos firma „Umoe Restaurant Group“, tikėdamasi sukurti daug patikimesnius kavinių ir parduotuvių tinklus.

„Starbucks“, kurios rinkos vertė siekia 38 mlrd. dolerių, gauna apie 8,5 proc. savo metinių pajamų iš pardavimų Europos regione, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose.

Kaip žinoma, Skandinavijos regiono gyventojai, pripratę prie ilgų ir šaltų žiemų, garsėja savo pomėgiu gerti kavą. Kaip rašo WSJ, pavyzdžiui, suomiai vidutiniškai išgeria apie 27 svarus kavos per metus.

Be to, Švedijos ir Norvegijos ekonomikos ir toliau sparčiai auga, čia pastebima didelė JAV produkcijos paklausa, rašo WSJ. Tuo tarpu gamybinės kompanijos išlaidos Skandinavijoje nebus mažos. Pavyzdžiui, išlaidos regiono darbuotojų atlyginimams 4-8 proc. didesnės nei Didžiojoje Britanijoje (čia „Starbucks“ turi apie 750 kavinių).

Bet Skandinavijos klientai jau pripratę prie aukštų kainų. Vidutinė „Latte“ kavos puodelio kaina siekia 5-6 dolerius, kiti kavos gėrimai gali siekti iki 10 dolerių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)