"Starbucks Japan" yra bendra "Setarbucks" ir " Sazaby League" įmonė nuo 1995 metų.

Pagal susitarimą, "Starbucks" įsigis 60,5 proc. akcijų Japonijos padalinio, kurio jis nekontroliuoja. JAV kavinių tinklas tikisi užbaigti sandorį iki metų pabaigos.

Japonija pagal pardavimų apimtis yra antra, joje veikia dalis pelningiausių "Starbucks" kavinių.

"Beveik prieš dvidešimt metų mes atidarėme pirmąją "Starbucks" kavinę už Šiaurės Amerikos ribų Tokijo Ginzos rajone, - teigė "Starbucks" vadovas Howardas Schulzas savo pareiškime. - Japonija yra rinka, kurią pažįstame gerai, kuria kruopščiai rūpinamės, daugiau nei tūkstantyje kavinių per savaitę aptarnaujami milijonai klientų".

Perėmus visą kavinių tinklą Japonijoje, "Starbucks" tinklui atsivers galimybė išplėsti savo produkcijos pardavimus per maisto prekių ar kitas parduotuves.

Šiuo metu "Starbucks" turi nedidelę kavos ir gėrimų skardinėse rinkos dalį Japonijoje.

"Starbucks" Japonijoje turi apie 1 050 kavinių, ir jo gaunamas pelnas šioje rinkoje yra vienas didžiausių pasaulyje, nepaisant vangiai augančios Japonijos ekonomikos.

Trečia pagal dydį pasaulio ekonomika visomis jėgomis stengiasi susigrąžinti augimą po dvidešimt metų trukusios defliacijos.

Vartojimo pasitikėjimą Japonijoje nusmukdė balandį padidintas pardavimų mokestis.

Pardavimų mokestis buvo padidintas nuo 5 iki 8 proc., ir vyriausybė dar šiais metais turi nuspręsti dėl tolesnio jo didinimo - kitąmet planuojama jį padidinti iki 10 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją