Pasak „Financial Times“, derybos jau įsibėgėjusios. Jos prasidėjo suintensyvėjus konkurencijai muzikos klausymosi internetu srityje. Švedų „Spotify“ išlieka rinkos lyderė, tačiau jos laukia didėjanti konkurencija su „Apple Music“ ir neseniai „Amazon“ pasiūlytomis muzikos klausymosi paslaugomis.

Vokietijoje įsikūręs „Soundcloud“ pradėjo verslą, suteikdamas galimybę muzikantams įkelti kūrinius ir dalintis jais su klausytojais socialiniuose tinkluose ir tinklaraščiuose. Bendrovė įsitvirtino kaip įtakinga žaidėja muzikos pramonėje, ypač šokių muzikos žanre. Kovo mėnesį ji pasiūlė vartotojams mokamą muzikos klausymosi internetu paslaugą, panašią į tą, kurią siūlo „Spotify“ ir „Apple Music“. Kol kas tai neatnešė bendrovei pelno, tačiau jos pusėje – didžiausias investuotojas „Twitter“.

Na o „Spotify“ pajamos per paskutinius metus išaugo iki 2,2 mlrd. JAV dolerių, tačiau pelno bendrovė dar neskaičiuoja. Platforma suteikia galimybę klausytis muzikos internetu nemokamai, tačiau su reklamomis, arba už fiksuotą mėnesinį mokestį be reklamų.

2015 m. „Apple“ įkūrė savo muzikos klausymosi internetu platformą, bet yra ir mažesnių bendrovių, teikiančių tokią paslaugą, pavyzdžiui, „Phapsody“, „Tidal“ ir „Deezer'. Šiuo metu „Spotify“ turi 40 mln. mokamos paslaugos vartotojų, ją vejasi „Apple Music“ su 17 mln.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)