Naujienų agentūra AFP susipažino su laišku personalui, kuriame įmonės generalinis direktorius Danielis Ekas prakalbo apie „sudėtingą“ sprendimą sumažinti „Spotify“ darbo jėgą.

Spalį bendrovė teigė užfiksavusi retą ketvirčio veiklos pelną, siekiantį 32 mln. eurų, palyginti su 228 mln. eurų nuostoliais per tą patį laikotarpį prieš metus, o aktyvių vartotojų skaičius trečią ketvirtį išaugo 26 proc.

„Suprantu, kad tokio dydžio apkarpymas daugeliui atrodys stebėtinai didelis, atsižvelgiant į pastarąją teigiamą pajamų ataskaitą ir mūsų veiklos rezultatus“, – laiške darbuotojams tvirtino D. Ekas.

Jis nurodė, kad 2020 m. ir 2021 m. įmonė „pasinaudojo galimybe, kurią suteikė mažesnės kapitalo sąnaudos, ir gausiai investavo į komandos ekspansiją, turinio plėtrą, rinkodarą ir naujas vertikales“.

„Tačiau dabar esame atsidūrę visiškai kitokioje aplinkoje. Nepaisant šįmet dėtų pastangų sumažinti išlaidas, mūsų išlaidų struktūra vis dar yra per didelė“, – pažymėjo „Spotify“ vadovas.

„Spotify“ nuo įkūrimo gausiai investuoja, kad galėtų paskatinti augimą, plėsdamasi į naujas rinkas ir siūlydama išskirtinį turinį, kaip tinklalaidės.

2017 m. įmonė turėjo apie 3 000 darbuotojų, tačiau iki 2022 m. pabaigos šis skaičius daugiau kaip patrigubėjo, iki maždaug 9 800.

Bendrovė niekada nėra užfiksavusi metinio grynojo pelno ir tik retkarčiais uždirba ketvirčio pelną, nepaisant jos sėkmingumo internetinės muzikos rinkoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją