Vienintelę Lietuvoje, Vilniaus senamiestyje, esančią „Burberry“ parduotuvę pagal franšizės sutartį valdo „Aprangos” grupė. Be jos, Baltijos šalyse veikia dar dvi parduotuvės.

„Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas patvirtino, kad „Burberry“ parduotuvė šiuo metu uždaroma, tačiau ir toliau išlieka „Aprangos“ grupės portfelyje. Šio prekių ženklo drabužiais bus prekiaujama „Mados linijos“ parduotuvėse kartu su kitais prabangos segmento prekės ženklais.

„Pokyčiai yra labiau susiję su prekės ženklo strategijos pasikeitimu bei mūsų prekybos tinklo atnaujinimu ir optimizavimu. „Burberry“ Lietuvoje turi ištikimų gerbėjų, todėl „Mados linijoje“ bus tikrai platus šio prekės ženklo asortimentas.

Naujos koncepcijos „Mados linijos“ parduotuvė, kurioje klientai taip pat ras „Bottega Veneta“, „Celine“, „Balenciaga“, „Jacquemus“, „Nanushka“, „Stella McCartney“ ir kitų prabangių prekių ženklų, buvusiose „Burberry“ patalpose duris atvers jau birželio pradžioje“, – apie pokyčius komentuoja R. Perveneckas.

„Vietoje „Mados linijos“ jau greitai atidarysime taip pat naujos koncepcijos „Hugo Boss“ parduotuvę, kurią perkelsime į daug patrauklesnę vietą klientams Rotušės aikštėje“, – priduria jis.

Delfi primena, kad praėjusių metų pabaigoje Lietuvoje ir Latvijoje duris užvėrė visos „Promod“ prekės ženklo parduotuvės, priklausiusios „Aprangos“ grupei. Prieš mėnesį „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė Irma Marcinkienė „Delfi“ komentavo, kad įmonė valdomų prekės ženklų portfelį peržiūri nuolat ir atnaujina pagal rinkos tendencijas.

„Vienų ženklų atsisakome, kitus įvedame į rinką. Praėjusių metų pabaigoje pradėjome tinklo pertvarką ir uždarėme „Promod“ parduotuves Lietuvoje bei Latvijoje, atsižvelgiant į prekės ženklo naują strategiją koncentruotis į Prancūzijos bei kelių kaimyninių šalių rinkas“, – sakė I. Marcinkienė.

Šiuo metu „Aprangos“ grupė valdo 174 parduotuvių tinklą:101 Lietuvoje, 48 Latvijoje ir 25 Estijoje. 2021 m. sausio-balandžio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta sudarė 38 mln. eurų, arba 25,5 proc. mažiau nei 2020 metų atitinkamu laikotarpiu.

„Aprangos“ grupės tinklo apyvarta 2021 m. sausio-balandžio mėnesiais, lyginant su atitinkamu 2020 metų laikotarpiu, Lietuvoje sumažėjo 13,5 proc., Latvijoje sumažėjo 55,3 proc. , o Estijoje – 21 proc.

„Aprangos“ grupę sudaro pagrindinė įmonė APB „Apranga“ ir 25 dukterinės įmonės.
Metiniame pranešime apie 2020 m. finansinius rezultatus rašoma, kad dėl COVID-19 sukeltos situacijos APB „Aprangos“ ir grupės pajamos sumažėjo atitinkamai 21 proc. ir 17 proc., o pelnas sumažėjo atitinkamai 5 169 tūkst. Eur ir 4 304 tūkst. Eur, palyginti su praėjusiais metais. Bendrovė 2020 metais nemokėjo dividendų akcininkams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)