Taip pat, pasak jo, gamyba Minsko gamykloje nebevyksta, o kompanija yra iš Baltarusijos pasitraukusi, arba dabar yra pasitraukimo procese.

„Kadangi kiekvieną sandorį vertina komisija, tai ir traukinių pirkimo sandoris buvo leistas. Nė viena detalė, kuri gaminama mūsų traukiniams toje gamykloje nebus pagaminta. Kiek žinau iš bendros informacijos, gamyba ten nebevyksta ir kompanija iš ten pasitraukusi arba procese pasitraukimo“, – Seime Vyriausybės pusvalandžio metu teigė M. Skuodis.

ELTA primena, kad „LTG Link“ trečiadienį pasirašė sutartį su Šveicarijos traukinių gamybos koncerno „Stadler Rail“ antrine įmone Lenkijoje „Standler Polska“ dėl naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo.

„LTG Link“ vadovas Linas Baužys tvirtino, kad pirkimu bus įsigyti 9 elektriniai traukiniai susisiekimui tarp Vilniaus ir Klaipėdos bei 6 bateriniai traukiniai, skirti važiavimui tomis vėžėmis, kurios nėra elektrifikuotos. Jis taip pat pažymėjo, kad pirmieji keleiviai minėtais traukiniais galės važiuoti 2026 m. Sutarties vertė yra 226,5 mln. eurų.

Planuojama, kad pagal šveicarišką technologiją pagamintų elektrinių traukinių bandymai Lietuvoje startuos 2025 m., o bendrovės klientai keliauti pirmaisiais naujais traukiniais pradės 2026 m. viduryje.

Pirkdama šiuos traukinius „LTG Link“ taip pat įsigijo traukinių techninės pagalbos paslaugas itin ilgam laikotarpiui – iki pat 2037 m.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją