Pasak ministro, „Via Baltica“ yra svarbiausia tarptautinė magistralė per Lietuvą šiaurės–pietų kryptimi bei intensyviausias sunkiojo transporto koridorius.

„Mūsų tikslas – iki 2024 metų užbaigti šio kelio ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos, kad jis atitiktų automagistralei keliamus reikalavimus, būtų saugus tarptautiniam, tranzitiniam bei vietiniam eismui, mažėtų eismo įvykių skaičius“, – pranešime sakė M. Skuodis.

Jis susitiks su Marijampolės vadovais, lankysis Laisvojoje ekonominėje zonoje, geležinkelio pabėgius gaminančioje įmonėje „Swetrak“.

40 kilometrų ruožui būtinos žemės paėmimo procedūras planuojama baigti 2022 metais, tuomet bus pradėti statybos darbai, o juos baigtiu numatoma 2025-ųjų pabaigoje.

Kelių direkcija sako, kad projekto įgyvendinimui reikės apie 300 mln. eurų.

„Via Baltica“ keturių juostų keliu sujungs Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją į Lietuvą ir kitas Baltijos šalis važiuoja daug krovininio transporto.

Bendras „Via Baltica“ ilgis Lietuvoje yra 274 kilometrai, projektui suteiktas ypatingos valstybinės svarbos statusas.