Delfi skaitytoja pasidalijo nuotraukomis, kuriose matyti, kaip žinomas drabužių prekių ženklas reklamuoja žiemos išpardavimus.
„Fizinėse „H&M“ parduotuvėse prasidėjo žiemos išpardavimas! Ieškokite drabužių bei aksesuarų moterims, vyrams ir vaikams net iki 50 proc. pigiau!“ – skelbia soc. tinklų reklama.
Tiesa, po skelbimu pasipylus nepasitenkinimui greitai jo nebeliko.
„Skatinate žmones tokiais laikais grūstis į parduotuves ir dar prieš Kalėdas. Atsakingas požiūris į visuomenę ir savo klientus. Bravo“, – po reklama komentavo pasipiktinusi mergina.
Delfi primena, kad Vyriausybė sugriežtino karantino sąlygas ir prekybos centrams rekomenduoja atisakyti akcijų ir išpardavimų.
„H&M“ komunikacijos vadovė Virginija Butkutė pažymi, kad kaip ir kiekvieną gruodį, „H&M“ pradėjo sezoninį žiemos išpardavimą, kuris trunka ne vieną savaitę.
„Išpardavimas paprastai pirma prasideda mūsų fizinėse parduotuvėse, o šiek tiek vėliau – ir internetinėje parduotuvėje. Labai apgailestaujame, kad įrašas socialiniame tinkle „Facebook“, pranešantis apie sezoninio išpardavimo pradžią, nuskambėjo kaip kvietimas apsipirkti mūsų fizinėse parduotuvėse, o ne internetu.
Mums labai svarbi mūsų klientų nuomonė, todėl reaguodami į klientų atsiliepimus, šį įrašą pašalinome. O visus mūsų klientus kviečiame apsipirkti ir kalėdines dovanas įsigyti internetinėje „H&M“ parduotuvėje“, – komentuoja V. Butkutė.
Dar viena skaitytoja pasidalijo SMS žinutėmis, kurias ji nuolat gauna iš dėvėtų drabužių parduotuvės „Humana“.
„Kitą savaitę Humanoje tekstilės ir avalynės mugė. I – laimingų pusvalandžių metu -30 proc., II-III – visoms prekėms -30 proc.; IV-VII – visoms prekėms -50 proc. Užsukite!“ – rašoma pranešime.
Delfi bandė susisiekti su „Humanos“ atstovais, tačiau nepavyko. Gavę bendrovės komentarą, papildysime.